- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slovenský obchod je vstřícný, a co je důležité, vede v patrnosti, jakou poslouchám hudbu a je-li na evropském či americkém trhu nějaká novinka mé oblíbené skupiny, nabídne mi jí i s datem vydání a předpokládanou lhůtu dodání.A činí tak, až mají jistotu, že termín doručení splní!
Ještě se mi nestalo, že by nedodrželi. O to víc mě mrzí a hlavně štve na sebe sama, že jsem zvolil dodání identického titulu přes náš snad největší obchod s hudbou, který vlastní největší domácí nahrávací společnost! Rozhodla cena dopravy! Ve finále jsem nepřevzal zásilku ze Slovenska a doteď si rvu zbytek vlasů na hlavě. Dodnes titul nemám a jen jednou za zhruba dva týdny dostanu zprávu, že titul není pořád skladem!!
Dobře mi tak!
A další zářný příklad "schopnosti" českého e-shopu, tentokrát z oblasti potravin a drogistickým a základním papírenským zbožím. V názvu má druh pečiva. Víc snad říkat nemusím, Poslali mail s omluvou, asi to podle nich stačí. Mail ani nezkontrolovali a dvakrát si k ničemu vedoucí sypání na hlavu číst nemíním!!
Zklamali jste! Dobře mi tak! A loupáku.cz, vy byste neměli chodit stokami, ale měsíc doručovat zdarma.
"
Další články autora |