Chování mobilních operátorů jako alibistů

   Zvláštně alibistickým chováním zavání „získávání“ nových zákazníků jednotlivými mobilními operátory. Ti ,zřejmě v množství své „kvalitní práce“, respektive neustálé dřiny na její zkvalitňování, nemají čas oslovovat, navštěvovat a nebo neustále telefonicky otravovat stávající klientelu.   

 Co je však obzvláště udivující a na evropském trhu ojedinělé, jak to mobilní operátoři řeší. Najmou si jakousi agenturu, a ta buď volá jednotlivým klientům na jejich mobilní telefony, což je zarážející zvláště ve vztahu k ochraně osobních údajů, nebo vyšle své agenty, kteří ani zákonitě nemusí být z řad zaměstnanců té které agentury, do terénu. Ti si pak domluví schůzku u klienta doma, připraví se patřičně na to, jak ho ve finále přinutit k podpisu smlouvy o novém portfoliu služeb.

    Co si klient často neuvědomuje, je, že když ptáčka lapají, pěkně mu v tomto případě krákorají. Smlouva je v některých důležitých bodech vytištěna tak drobným písmem, že by nepomohl ani nejlepší mikroskop nebo lupa. Jaké je pak po podpisu smlouvy na „výhodný“ bonus udivení klienta, když ani po několika měsících není služba aktivována. A když se ohradí, je upozorněn, že smlouvu sice může předčasně vypovědět, nicméně zaplatí tučné penále a tak raději ustoupí. Součástí bonusu je i další SIM karta, která pak klientovi leží doma a zapadá prachem. Pokud takto získaný klient má tu trpělivost a odvahu se ozvat, po často zdlouhavém telefonování, které mu už nikdo nenahradí, a psaní mailů nebo doporučených dopisů, což také není při dnešních cenách poštovného zrovna levné, zjistí v našich luzích a hájích už ne neobvyklou skutečnost. Že totiž velmi často, a v poslední době už téměř stoprocentně, pracuje pro všechny operátory najednou. A navíc ještě to, že data, získaná při podpisu smluv, a nutná tudíž k aktualizaci v databázi klientů, se často k originálnímu operátorovi ani nedostanou, a proto se pak nelze divit, že to tak dlouho trvá s aktivací nových služeb.

    Už to připomíná až možná příliš státní správu a její registry. A stát samozřejmě mlčí. Nicméně je to i jeho máslo vpité do mobilního telefonu.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Přemysl Čech | pátek 20.9.2013 18:22 | karma článku: 8,47 | přečteno: 404x