- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenže onomu ministerstvu zřejmě není po chuti, že se o něm málo mluví, bojí se, nevěda, jak o něm prostý lid smýšlí. A tak přišlo s nápadem. A vypsalo tendr na marketingový průzkum (http://www.denik.cz/z_domova/ministerstvo-se-dozvi-za-6-milionu-korun-jak-jej-vnima-verejnost-20160522.html), jenž by měl ministerstvu ukázat, jak ho vnímá veřejnost.
Do konce června se tak mohou ministerstvu hlásit firmy, které by měly zájem po dobu dvou let zjišťovat postoje široké i odborné veřejnosti třeba k takovým věcem, jako jsou obchodní strategie prodejců potravin, zábor půdy pro obnovitelné zdroje energie, ryby a rybářství, mělo by se zjišťovat, nakolik ovlivňují média názory lidí na resort zemědělství.
Má prostě být zjištěno to, co ovlivňuje spokojenost lidí s prací ministerstva. A tak byl vypsán tendr…
A co se ministerstvo dozví?
V mém případě něco jiného, než jsem si o tomto do této chvíle myslel.
Protože doteď mi bylo takřka neznámým a vlastně lhostejným. Kdežto nyní už bude můj názor na ně o hodně negativnější. A to díky právě tomuto zjišťování.
Protože ministerstvo zjistí názory lidí na ně… za šest milionů korun z našich daní.
Přesně tolik má stát zjišťování, jak veřejnost ministerstvo zemědělství vnímá. Šest milionů se rozfofruje, aby se někdo někoho zeptal, co si myslí o onom ministerstvu.
A tak co kdybychom se urychleně sebrali a napsali panu ministrovi, co si o něm a jeho ministerstvu myslíme? Jen tak ve volné chvilce a z vlastní vůle. Ušetřilo by se tím šest milionů z peněz nás všech…
Nuže, vážené ministerstvo! Já si o tobě po přečtení článku http://www.denik.cz/z_domova/ministerstvo-se-dozvi-za-6-milionu-korun-jak-jej-vnima-verejnost-20160522.html myslím, že…
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!