- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ráno si tak sedím na míse a pročítám čerstvé letáky. Pomáhá to peristaltice. Prohlížím si obrázky jednotlivých produktů a také cenovou nabídku. U jednoho vidím delší text. Prý, když nakoupím dramaticky sladký, černý nápoj s bublinkami v dostatečném množství, přispěji dvanáct korun na prospěšnou věc. A další a další produkty se mi podbízejí. Tu koruna, tam pětka na nemocné děti. Mám se jen rozhodnout.
Pak si pustím televizi, abych věděl, co je nového. V reklamním bloku na mne koukne známá vdova a nabádá mne, abych nakoupil tuk na pečení, protože z každé kostky odkápne patřičná částka na naději. V předvánočním čase to bude asi veletok.
Tomu se říká kvalitně zpracovaný marketing. Kde jsou stydlivě umístěné kasičky, pěkně prosklené a přelepené orazítkovanou páskou? Kde jsou bloudiví nabízeči drobností za příspěvek na dobročinné účely? Kde jsou různobarevné letáky a obálky s propiskou a složenkou? Televize, to je síla pro charitu.
Teď už jen čekám, až na mne během nakupování, vyskočí vkusně oblečený maskot z regálu a decentně mne nasměruje k nákupu toho správného zboží, abych maximálně efektivně podpořil nejpotřebnější. A já pak budu mít u pokladny krásný pocit, že jsem jen marnotratně neutratil nějaké peníze, ale že jsem pomohl lepšímu světu.
Lepšímu světu červených čísel, luxusních aut, propracovaného marketingu a spokojeného managementu.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!