Nechci kartičky, laktobacily a Tutti Frutti!

„255,-. Nechcete bonbónky Tutti Frutti? 690,-. Nechcete bonbónky Tutii Frutti? 1200,-. Nechcete bonbónky Tutti Frutti? 529,-. Nechcete bonbónky Tutti Frutti? (Interspar).                                                                                                                                                                                                          

„Třikrát denně po jídle. Mohu Vám nabídnout Laktobacily jako podpůrnou léčbu k Vašim lékům? Dvakrát denně před jídlem a tyto jednou denně na noc. Mohu Vám nabídnout podpůrný preparát na zvýšení imunity? (běžná lékárna). 

1500,-. Máte kartičku? Ne? A založíme ji? 550,-. Máte naši kartičku? A mohu Vám ji založit? 600,-. Máte Smart kartičku? A založíme ji? (Shell).

„500,-. Máte kartičku?“ Promluvil automat v podobě prodavačky na benzínce. Dobře vím, že chce Smart kartičku, kterou pravidelně odmítám. 

„Ano. Tady.“ A podala jsem ji schválně platební kartu. 

„Vy nemáte naši kartičku?“ Zvracím při slově kartička a zvracím z prodavaček (nejen) na Shellce, kterým jde v první řadě o naplnění členů ClubSmart.

Revoluční program „příprodej“ zamořil naší republiku. Firmy mají za úkol zvýšit svou pozici na trhu, a proto vládnou školení typu: kupní dovednosti, kupní chování, spirála úspěchu, úspěšné zvládání hranic, konzultační prodej, dotazování, prodejní strategie, prodej a příprodej, nabízení produktů, kladení otázek, motivace zákazníka, zvládání námitek, fáze prodejního rozhovoru, nácvik prodejní situace. A proč? Protože i blbá Fidorka prodaná šikovně u pokladny umí vydělat milion.

Myslíte, že má prodavačka z Intesparu, lékárny, Shellky atd. potěšení z papouškování naučených vět? Správně. Nemá, ale zvyšuje tím hospodářský výsledek firmě. Proto je často pokladní monitorována, zda doplňkový prodej provádí u každého zákazníka.

Opakuji…“u každého“ zákazníka! 

A co na to já…jako zákazník? Chodím do práce, vydělávám peníze, platím daně, neotvírám dveře prodejcům, pokládám telefon super zašifrovaným nabídkám, vyhazuji emaily s oznámením, že jsem vyhrála a nechodím do obchodů, kde mě u pokladny obtěžují bonbónkami, laktobacily a kartičkami. 

A proto: „Milé firmy v ČR, chápu, že je těžké udržet se v dnešní době na trhu, ale nemáte obavu, že kvůli obtěžování (u pokladny) každého zákazníka s Fidorkou za 10,- ztratíte hospodářský výsledek úplně? “  

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Andrea Anna Peldová | úterý 17.7.2012 9:33 | karma článku: 24,89 | přečteno: 1938x