- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já: Dobrý den, na Vašem slevovém portálu jsem našel nabídku ubytování a chtěl bych si rezervovat pokoj na 12.9. 2013. Ona: Bohužel, rezervační oddělení už nefunguje. Zkuste to zítra v devět. Já: to nevadí, dejte mi telefon na vedoucího. Ona: No to určitě, to Vám teda nedám. Zavolejte si v devět a nebo se rezervujte přes internet. Já: Přes internet se rezervovat nebudu, protože po mě chcete všechny čísla z platební karty a já mám obavy aby z ní nedošlo k neoprávněnému výběru. Ona: Tak Bohužel. Já: to nemáte zájem o zakázku? Ona: Naschle. Následuje prásknutí telefonu. ....
Chvíli sedím a říkám si: V té Praze ale musí být příjmy... Tam si mohou dovolit z člověkem jak se říká lidově vydrbat! Tam mají kšeftů... No doufám, že tam aspoň převlíkají postele, snad jim to stojí za to.
Jsem jen zákazník a obtěžuji. Obtěžuji těžce pracující. Možná bych se měl omluvit. Myslel jsem si, že s odchodem komunismu odejde i tento fenomén, fenomén zákazníka připomínajícího obtížný hmyz. Neodešel. Proč? Co je špatně?
Další články autora |
Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...