Diskuse
Reklamace za 39Kč
Děkujeme za pochopení.
Witty1
No to se mi snad
ani nechce verit..Takovy vstricny pristup u v podstate korunove polozky?To mne uprimne potesilo ze se da jeste neco takoveho zazit.
Stará kára
Nojo
Jenže reklamovat máte u prodejce, případně u dodavatele. A "dodavatelem" byly evidentně "Noviny". Takže správně reagovaly "Noviny" a ne "XYZ" (i když i ty mohly).
jirspi
Hodně únavný článek ...
... asi jako kdybych tady brečel, že mám opravu sluchátek Koss zdarma, ale při odeslání do opravy musím zaplatit poštovné a ještě si příplatím pojištění ...
King_Feanor
National Geographic
mám ho předplacený a občas je přílohou hezká mapa. Ale jednou, když tato mapa nebyla ve vydání mi stačil jeden mejl, asi sem se obrátil na správného člověka, a za pár dníá sem měl ve schránce nový časopis i s mapou! Nevěřil sem tomu, mile mně překvapili!
cahous
no a?
Vubec jsem nepochopil smysl tohoto clanku. Tak jste si koupil vadne CD, ktere jste reklamoval a nikdo se vam po mesici neozval. Tak jste napsal nekomu jinemu, kdo se k vam choval vstricne a pomohl vam problem vyresit. A pointa je teda kde? Kdo vrati mne tech 5 minut stravenych ctenim vasich emailu?
- Počet článků 359
- Celková karma 13,52
- Průměrná čtenost 3233x
www.libornovotny.cz
www.libornovotny.cz/Vikend
Na blogu iDnes od roku 2007.
Koncem roku 2011 jsem zjistil, že jsem v pořadí podle výše karmy na druhém místě mezi p. Paroubkem a p. Okamurou, což mne vedlo k rozhodnutí věnovat se nadále jen rubrice Cestování.
Můj kanál
Around the world with Libor Novotný
na YouTube má cca 15.000 odběratelů.