Můj geniální podnikatelský záměr II aneb Jak vydělat na seriálech

Víte, kdo byl primářem borské ortopedie před doktorem Blažejem? A víte, čím se živil otec doktora Jandery?

A vůbec... Víte kdo hrál snachu primáře Sovy a kolik jich onen důstojný pán vlastně měl? Určitě víte!

Není to nic těžkého, neboť v dobách kdy se seriály typu Nemocnice na kraji města či Sanitka vysílaly, patřil přehled o hrdinech těchto televizních románů k výbavě základní společenské konverzace... Kdo neznal Sovu byl .... vlastně vůbec nebyl!

Ale co dnes? Televizních stanic máme tolik, že nestíháme měnit baterie v dálkových ovládačích a každá z nich nás zásobuje tolika seriálovými hrdiny, že se v tom může vyznat snad jenom vysokoškolsky vzdělaný serialolog... Se seriálovými primáři se roztrhl pytel a seriálových svateb, rozvodů, chtěných či nechtěných seriálových dětí je jako máku... Kdo se v tom má vyznat?

A tady jsem já, se svou novou agenturou! Agenturou pro výzkum televizních seriálů, dále jen APVTS... Vlastně APVTS, s.r.o.... (s.r.o. znamená společnost s rozumem omezeným)

Nedávno jsem při cestě tramvají vyslechl (samozřejmě nechtěně) rozhovor dvou důchodkyň. Ty dvě dobré ženy se dohadovaly, zdali se primář nějaké nemocnice opravdu zamiloval do své kolegyně (zřejmě mladé), či to jen tak hraje, jen aby podráždil svou manželku.... Nejdříve jsem chtěl smeknout před znalostmi těchto pacientek o vedení nemocničního oddělení, na které docházejí se svými zdravotními problémy, ale záhy jsem si uvědomil, že... Že se baví o seriálu!

A v tu chvíli jsem přišel na geniální myšlenku! Založím agenturu, která podobným lidem vysvětlí veškeré souvislosti televizních seriálů! Agenturu, která vysvětlí komukoliv, cokoliv! Vždyť ty dvě babičky si přímo říkaly o návštěvu zástupce mé agentury, který jim vnese jasno do vztahů primáře a vrchní sestry z nemocnice uprostřed města!

APVTS, s.r.o. bude celostátně působící podnik, který bude díky svému zaměření zaměstnávat více lidí než Česká pošta! Administrativní budova bude podobná budově Ministerstva pro místní rozvoj... (vlastně bych tu budovu pro svou agenturu chtěl) a zaměstnanci (vlastně agenti) budou rozmístění po celé republice. Přesné rozdělení agentury zatím není dáno jen vím, že prvními odděleními budou „Divize ordinační“ a „Divize uliční“... Agenti z druhé divize budou tzv. Uličníci...

A co budou agenti dělat? Budou vysvětlovat seriály! Budou navštěvovat domovy důchodců a před každým dílem seriálu provedou prezentaci, při které proberou s klienty předchozí díl, potom bude následovat projekce dílu aktuálního a na závěr proběhne beseda. Zde se mohou klienti vyjádřit k epizodě kterou právě viděli a mohou si (pokud si to budou přát) i vsadit na děj epizody následující.

Tak to byli agenti davoví... Na rozdíl od nich, budou agenti samotáři navštěvovat klienty přímo v jejich domácnostech. Takového agenta si objednáte a on (po vzoru obchodních cestujících) dorazí až k vám do obýváku. Bude to sice dražší, ale dostanete i nějaké reklamní předměty! Třeba hrnek s ksichtem doktora Mázla...

Samostatným oddělením bude „Divize pro přípravu nových diváků“... Agenti budou jezdit ke klientům, kteří jsou zatím seriálem nepolíbení a kteří by se chtěli na nějaký seriál začít dívat. Jen jim uteklo prvních sto třicet sedm dílů a bojí se, že by jim něco uniklo! Naši agenti jim poskytnou týdenní intenzivní školení a klienti se v tu chvíli mohou rovnat i zkušeným seriálovým matadorům!

Agenti APVTS, s.r.o budou disponovat nejmodernější technikou... Budou se ke klientům dopravovat auty, při prezentacích budou používat počítače a každý bude vybaven chytrým mobilem! APVTS, s.r.o bude mít pobočky v každé obci z rozšířenou působností a bude využívat i studenty... Ti (v rámci prázdninové brigády) budou, v dobách seriálům nepříznivých, udržovat národ v obraze! Vždyť co je horší, než když přes léto zapomenete, kdo s kým a kdo proti komu!

APVTS, s.r.o tady bude pro vás! Bude tady, aby jste se z těch seriálů nezbláznili! Jen ti agenti budou muset být poněkud otrlejší... Budou totiž muset na ty šílenosti koukat a přestože to budou mít placené, budou vystaveni obrovskému riziku! Proto budou mít dva týdny dovolené nad rámec Zákoníku práce, dostanou stravenky (ať budou zdaněny či ne) a agentura za ně bude platit televizní poplatky.

Jsem si vědom, že má agentura zvedne sledovanost naším televizím a tak čekám i odezvu od vedení TV Nova a TV Prima... A ČT by se taky mohla přidat! Televizní stanice se prostě budou prát o přízeň APVTS, s.r.o a nebudou šetřit na případných darech pro naše klienty. Taková role v Ulici není špatná výhra, nebo ne? Myslím, že výherce z řad klientů APVTS, s.r.o, by tam neměl co zkazit!

Nebudu vás tady zatěžovat finanční stránkou celého projektu, tu si nechávám do pořadu „Den D“ a taky vám neřeknu, jak pro svůj projekt dostanu budovu Ministerstva pro místní rozvoj (protože to ještě nevím), ale musím vás ujistit... Ujistit, že má agentura bude za pár let největším zaměstnavatelem v zemi! A když ne? Tak se začnu na ty seriály dívat sám!

A teď bych rád napsal něco pro všechny, kteří můj blábol dočetli až sem. Nechtěl jsem nikoho urazit, nechtěl jsem pomluvit žádný seriál (zvláště, když je neznám) a nechtěl jsem.... Nechtěl jsem, ale chtěl jsem napsat hroznou blbost a to se mi určitě povedlo! Přeji hezký večer!

Autor: Pavel Nitka | pondělí 7.3.2011 21:58 | karma článku: 9,03 | přečteno: 1055x