UPC je banda negramotů!

     Stále obehraná písnička,  která se opakuje  pořád dokola. Když  ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. A to je případ UPC Česká republika. Pokud této společnosti platíte jak mourovatí předražené služby, tak je všechno v naprostém pořádku. Jakmile však chcete vycouvat z jakéhokoliv důvodu  ze smluvního vztahu, nastává pro Vás velký problém.

V takovém případě je nutná totální trpělivost, pevné nervy a znalost jak řešit takovou situaci  Někdy i to je málo. Pak máte prostě smůlu a stojí to peníze. A platíte, a platíte ….

      Jakmile je zákazníkem  neznalý důchodce a k tomu ženská – je ten problém skoro neřešitelný.

      Já už mám toto dávno za sebou, nyní jsem se ujal nešťastné sousedky…Ale popořádku.

     Již mnoho let dělám v domě takového poradce na všechno, drobné práce všeho druhu a tak. Samozřejmě jen tomu, kdo mě požádá a pokud mám zrovna čas. Možná něco jako hodinový manžel – ale ne tak  doslova.

 Jednou mě sousedka požádala o pomoc při  výběru  a koupi nového  televizoru. Pak chtěla hodně  programů, tak jsme objednali balíček programů UPC. Všechno bylo v pořádku, celý rok služby využívala, až zjistila, že je to vlastně  zbytečné a že ta cena je pro ni jako důchodkyni příliš vysoká. Ostatně na to jsem ji upozorňoval již  při prvotním nápadu a dle svých zkušeností. Já kdysi totiž platil přes 700 korun za službu analogovou.

     Pak že to už nechce, abych jí to pomohl zrušit, že to sama nezvládne. Teď už vím že určitě NE, a nebyla by sama. Pokud by ji nekleplo, tak by se musela zákonitě nervově zhroutit. Tak to bylo na mě.

    Včas sepsal písemnou výpověď dle platných podmínek.. Doporučeně byla odeslána. Po nějaké době se nic nedělo ač by už mělo. Asi po měsíci, kdy měla být služba zrušena – byla náhle odpojena, ale dál  zase žádná informace z jejich strany o akceptování výpovědi.

Tak jsem tedy musel  podstoupit nekonečné martírium mnoha telefonických hovorů s přiblblými operátory, několik emailů s jejich kolegy. A tak pořád dokola. Připadalo mi to jako uměle prodlužované, jen aby se klient naštval a rezignoval. Jednou  písemnou výpověď neobdrželi, musel jsem vše  oskenovat a poslat nanovo.Pak jiný operátor tvrdil opak. No prostě hrůza děs. Po týdenním kolotoči, přišel konečně dopis s uznáním ukončení smlouvy. Budou ukončeny platby, vyrovnány přeplatky. Přístroj byl konečně odeslán dle intrukcí. Takže konečně sousedka snad  spokojená .

    Až do dneška, kdy ji přišlo SIPO a opět s platbou na další měsíc.

 Tak jsem opět vyplnil kontaktní formulář a budeme zase čekat jak ta pohádka vlastně skončí. Volat už nikam nebudu, s negramoty se totiž bavit  nehodlám!

Autor: Petr Mrštík | pondělí 10.10.2011 11:59 | karma článku: 27,26 | přečteno: 2007x
  • Další články autora

Petr Mrštík

Dobrá rada drahá

27.5.2014 v 18:15 | Karma: 8,06

Petr Mrštík

Šetřit, ale s mírou!

30.4.2014 v 13:30 | Karma: 14,51

Petr Mrštík

Fotbal to je hra?

13.9.2013 v 13:55 | Karma: 6,21

Petr Mrštík

Holubí invaze

23.7.2013 v 8:00 | Karma: 4,97