- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To byl i náš případ.
Měli pouze jednu židli. Zbylé tři k vyzvednutí buď na prodejně ve Stodůlkách/což by se nedalo stihnout přes celou Prahu během krátké chvíle ani náhodou/,nebo termín dodání za 14 dnů. Protože nejsme z Prahy,ale z 65 kilometrů vzdálené Kutné Hory,museli jsme absolvovat ještě jednu cestu pro zbývající kusy. S tím jsme byli smířeni a čekali na info z prodejny. Avízo o připravenosti zboží přišlo v sobotu odpoledne. Proto hned v pondělí 6.9.2010 v 19.10 jsme se pro ony tři židle dostavili. Vše proběhlo dá se říci v pořádku. Samozřejmě bylo vše řádně zabalené a připravené k odvozu. Koho by napadlo podrobně něco zkoumat. Chromové nožičky, bílá koženka. Na co jiného se zaměřit. Takže by neměl být žádný problém. Ten bohužel nastal až doma, druhý den, kdy jsme židle skompletovali, smontovali a vyrovnali okolo nového stolu. Zjistili jsme, že tyto tři jsou úplně jiné. Ano-souhlasil kod výrobku, bílá barva koženky, chrom a vše co by mělo. Ale byly prostě jiné!
Jiný sklon sedáku, užší chromové nohy také s jiným sklonem. Celkově o několik centimetrů vyšší. Jediné co bylo v pořádku byl koženkový potah a barva.
Vrácení a výměna zboží nepřipadá v úvahu, protože s takovým to ježděním sem a tam by celkové náklady vzrostly natolik, že by se to prostě nemohlo vyplatit. A myslím si, že na to také tyto megaprodejny spoléhají. Nenajde se mnoho těch, co by chtěli takové martirium absolvovat.
Chtěl jsem jen touto cestou upozornit na takový obyčejný problém,který se může stát a asi se i stává,ale většina zákazníků ho neřeší .
Vím,že tímto pravděpodobně nic nezískám.Málokdy se totiž stane,že by se takovýto obchodní obr nějakým kladným způsobem zachoval vůči zákazníkovi.
Nebo se mýlím?
Proto jsem svou reakci zaslal i tam a čekám co mi na to odpoví.
Další články autora |
Řičákova, Přeštice, okres Plzeň-jih
8 743 000 Kč