- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je jich jako šafránu, bohužel…
Pohybuji se na netu z pracovních, osobních a informačních důvodů. V předešlých dnech jsem zaregistroval nový fenomén provozovatelů – chat v přímém přenosu.
Facebook, Skype a jiné programy používají běžně, ale zde je to opravdová lahůdka.
Proč se tak rozplývám?
Možná se vám služba v prvním momentě bude jevit dotěrně a rušivě. Brouzdáte na stránce, přemýšlíte, čtete nabídku a licitujete. Prostě máte nějaký zájem. Proč by jste tam přece lezly, že?
Náhle „pink“ a obvykle z pravého dolního rohu vyskočí chatovaní roleta: „Můžeme vám nějak pomoci?“ Po prvním úleku se vzpamatujete a rozjíždíte klasický chat známý z výše uvedených programů. Bacha! Klasika neznamená, že spustíte obvyklou serenádu výrazů mezi přáteli, kamarádem, milencem apod.
Na druhém konci sedí sice anonymní pracovník firmy (muž či žena), ale s výbavou vědomostí o sortimentu či produktů navštíveného webu. Mluvčí, který vám musí umět poradit. Se znalostí, hodné našeho známého propagátora etikety – pana Špačka.
Můj mini příběh k dokreslení výše zmiňované chvály.
Zakoupil jsem si v bazaru použité zboží – krásnou audio věžičku. Vzhledem k jejím deklarovaným možnostem, za „dědka“. Chyběl pouze dálkový ovladač (dále DO). No nic, objednám na netu nějaký duplikát. Našel jsem firmu, studuji nabízené DO a „pink“, roletka. Ani jsem ji v prvním momentě neregistroval – byla schovaná ve výše zmiňovaném rohu, mrška jedna. Po slušném pozdravení, které je mojí přirozenou vlastností, píši typ věžičky. „Zkuste zde… „ a mám odkaz. Kliknu a bezva. Typ DO-uni, naprogramovaný na můj zázrak. Děkuji s pochvalou.
Objednávám, s důvěrou platím předem. Zásilka briskně došla, dychtivě zkouším funkce dle přiloženého manuálu. Ouvej, dvě nejdůležitější tlačítka nefungují i když jim domlouvám. No co? Zeptám se co s tím.
Ouško vyskočilo a již chatujeme. Když zabřednu do technických termínů s netaktní poznámkou, že paní na druhé straně asi nerozumí, jsem zvýšeným hlasem upozorněn, že nemluvím s blondýnou. Hm… asi ji ráno naštval manžel, pohádala se s milencem, neposlušný děti… brzdím.
„Jasně, tak to mám poslat na reklamaci?“
„Pošlete a podrobně popište jak se závady projevují, technik se s vámi spojí přes mail a domluvíte se přesně“ už opět profesionálně švitoří zklidněná „chatpaní“.
Zkrátím.
Poslal, přiložil podrobný komentář a kolečko se opakovalo. I s chatem. Konec dobrý, vše dobré – DO opět vyměněn a pracuje perfektně.
Chatovacích okénka má již plno serverů, využívám a jsem potěšen.
Pokud je mimo provoz oznamuje: Jsme právě offline, takže pokud zanecháte zprávu a kontaktní údaje, ozveme se Vám.
No řekněte, konečně aplikace která má skutečný smysl. Ušetří mnoho času, možné zbytečné maily atd.
Prostě se domluvíte rychle a zadarmo!! Souhlasíte?
Děkuji za sdílenou radost. Jiří
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!