Konečně mohu chválit… ! A rád.

Že negativní titulek přiláká velké množství čtenářů a pokud je zloby a nenávisti dosti i řádnou porci klikačů karmy, vím. Nepatřím mezi čtenáře těchto blogů a jsem vděčen za každý příběh, napsaný lidsky, citlivě a hezkým slohem.

Je jich jako šafránu, bohužel…

Pohybuji se na netu z pracovních, osobních a informačních důvodů. V předešlých dnech jsem zaregistroval  nový fenomén provozovatelů – chat v přímém přenosu.  

Facebook, Skype a jiné programy používají běžně, ale zde je to opravdová lahůdka.

Proč se tak rozplývám?

Možná se vám služba v prvním momentě bude jevit dotěrně a rušivě. Brouzdáte na stránce, přemýšlíte, čtete nabídku a licitujete. Prostě máte nějaký zájem. Proč by jste tam přece lezly, že?

Náhle „pink“ a obvykle z pravého dolního rohu vyskočí chatovaní roleta: „Můžeme vám nějak pomoci?“ Po prvním úleku se vzpamatujete a rozjíždíte klasický chat známý z výše uvedených programů. Bacha! Klasika neznamená, že spustíte obvyklou serenádu výrazů mezi přáteli, kamarádem, milencem apod. 

Na druhém konci sedí sice anonymní pracovník firmy (muž či žena), ale s výbavou vědomostí o sortimentu či produktů navštíveného webu. Mluvčí, který vám musí umět poradit. Se znalostí, hodné našeho známého propagátora etikety – pana Špačka.

Můj mini příběh k dokreslení výše zmiňované chvály.

Zakoupil jsem si v bazaru použité zboží – krásnou audio věžičku. Vzhledem k jejím deklarovaným možnostem, za „dědka“. Chyběl pouze dálkový ovladač (dále DO). No nic, objednám na netu nějaký duplikát. Našel jsem firmu, studuji nabízené DO a „pink“, roletka. Ani jsem ji v prvním momentě neregistroval – byla schovaná ve výše zmiňovaném rohu, mrška jedna. Po slušném pozdravení, které je mojí přirozenou vlastností, píši typ věžičky. „Zkuste zde… „ a mám odkaz. Kliknu a bezva. Typ DO-uni, naprogramovaný na můj zázrak. Děkuji s pochvalou.

Objednávám, s důvěrou platím předem. Zásilka briskně došla, dychtivě zkouším funkce dle přiloženého manuálu. Ouvej, dvě nejdůležitější tlačítka nefungují i když jim domlouvám. No co? Zeptám se co s tím.

Ouško vyskočilo a již chatujeme. Když zabřednu do technických termínů s netaktní poznámkou, že paní na druhé straně asi nerozumí, jsem zvýšeným hlasem upozorněn, že nemluvím s blondýnou. Hm… asi ji ráno naštval manžel, pohádala se s milencem, neposlušný děti… brzdím. 

„Jasně, tak to mám poslat na reklamaci?“

„Pošlete a podrobně popište jak se závady projevují, technik se s vámi spojí přes mail a domluvíte se přesně“ už opět profesionálně švitoří zklidněná „chatpaní“.

Zkrátím.

Poslal, přiložil podrobný komentář a kolečko se opakovalo. I s chatem. Konec dobrý, vše dobré – DO opět vyměněn a pracuje perfektně.

Chatovacích okénka má již plno serverů, využívám a jsem potěšen.

Pokud je mimo provoz oznamuje: Jsme právě offline, takže pokud zanecháte zprávu a kontaktní údaje, ozveme se Vám.

No řekněte, konečně aplikace která má skutečný smysl. Ušetří mnoho času, možné zbytečné maily atd.

Prostě se domluvíte rychle a zadarmo!! Souhlasíte?

Děkuji za sdílenou radost.                   Jiří

 

 

Autor: Jiří Mitáček | úterý 29.3.2016 13:34 | karma článku: 21,79 | přečteno: 744x
  • Další články autora

Jiří Mitáček

Vše, co mám...

15.12.2023 v 14:15 | Karma: 27,17

Jiří Mitáček

Dobrý den, pane Zemane…

29.1.2023 v 23:45 | Karma: 28,86

Jiří Mitáček

Potkal jsem Barunku…

21.3.2021 v 17:39 | Karma: 27,87

Jiří Mitáček

Autobus přátel…

13.11.2020 v 23:32 | Karma: 27,65