O2 umí pobavit

Volal mi ženský hlas. Z osobního pověření samotného vedení O2. Prý jsem byla vybrána, jakožto výborně, včas a spolehlivě platící klient.     K čemu?

Abych do jejich sítí nalákala dalšího člena rodiny jakýmsi úžasným tarifem. No smůla. Ostatní členové rodu jsou majiteli mnoha báječně výhodných tarifů jiných společností      a netouží se zaplést s tou mojí. Staří rodičové, kteří se nikdy nedokázali skamarádit        s mobilem, vystřídali mnoho neobyčejně výhodných cen volání. Sice prakticky vůbec nevolají, ale ten dobrý pocit, že kdyby někdy náhodou chtěli někam volat... 

Můj chlap má dobíjecí kartu a všichni voláme jemu. Protože máme ty své neomezené tarify. Navíc si spolu či každý zvlášť můžeme neustále dokupovat nové mobily za korunu, tablety, internety do všech zařízení, no prostě snový komunikační život pod taktovkou O2. Stačí jen otevřít dveře prodejny nebo dopřát sluchu poslu samotného vedení společnosti. 

Jen pořád nechápou, proč mi stačí můj normální, funkční mobil staršího typu, nechci větší množství internetových dat kam se hnu a můžu přežít bez tabletu.

A já zase nechápu, proč ten super de luxe tarif nedají mě, svému spolehlivému, platícímu a báječnému klientovi. Asi si o tomu budu muset pohovořit "se samotným vedením O2"!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Milena Zelenková | pondělí 25.3.2019 7:45 | karma článku: 27,81 | přečteno: 1351x