Šokující! Volební kampaň ČSSD zaplatili Svědkové Jehovovi!

Investigativním žurnalistům se opět povedl dobrý kousek. Novináři z časopisu Zahraniční politika přinesli zprávu o tom, že za reklamní kampaní ČSSD do voleb do EP stojí náboženská organizace Svědkové Jehovovi.

"Nejprve jsme si mysleli, že je to vtip," říká v rozhovoru reportér Zahraniční politiky Julián Semele. "Podrobným rozborem volební kampaně a programu ČSSD se však naše původní podezření potvrdilo. ČSSD je stranou, které volební kampaň zaplatila náboženská organizace Svědkové Jehovovi."

Toto zjištění tak přineslo do naší politické scény další rozruch, protože se ještě nestalo, aby náboženská organizace zaplatila politické straně její volební kampaň. "Nevidím na tom nic zvláštního nebo skandalizujícího", řekl Zahraniční politice hlavní vůdce Svědků Jehovových v ČR, Abraham Mojžíš. "Naše programy jsou si velmi blízké. I my toužíme po pozemském ráji, kde se budou mít všichni dobře. Navíc pánové Paroubek a Rath patří mezi 144.000 vyvolených, kteří si budou moci tento ráj užívat naplno, s jistotou toho nejlepšího sociálního programu, který bůh vymyslel."

V rozhovoru se dále uvádí, že brooklynské ústředí Svědků Jehovových poskytlo Jiřímu Paroubkovi na jeho kampaň v přepočtu více než 100 milionů Kč. Tyto peníze tedy ČSSD použila na masivní reklamní masáž, se kterou jí radil i hlavní manažer Strážné věže.

"Sledujete-li titulky úvodních stran našich vlajkových časopisů, Strážné věže a Probuďte se!, možná si určité podobnosti všimnete. Vsadili jsme hlavně na konfrontační témata, neboť ta se nám v náboru nových příznivců osvědčila nejlépe", říká Abraham Mojžíš. Jiří Paroubek pak dodává: "Náboženská organizace Svědkové Jehovovi má velké zkušenosti s podobnými kampaněmi. Vzpomeňte si třeba na propagaci konce světa, u něhož bylo z organizačních důvodů potřeba několikrát posunout datum. Svědkové Jehovovi to marketingově zvládli na výbornou a jsou tak pro nás vzorem třeba při formulaci předvolebních slibů. Nevidím na tom nic zvláštního. Navíc lidem musíte nabízet určité zkratky, aby kampaň vůbec pochopili, v tom se snad shodnem."

Podle slov volebního manažera Tvrdíka stála letošní kampaň do EP stranu více než 70 milionů Kč. "Naši bratři a sestry v Africe se trochu uskrovnili, aby podpořili pana předsedu, ale přijali toto nařízení s radostí a upřímným nadšením," sdělil novinám Abraham Mojžíš. Jiří Paroubek jen spokojeně zamručel.

"Osobně se nejvíce těším na to, jak bude lev žrát trávu spolu s ovečkama v našem Království, jsem totiž tak trochu romantik, a navíc hluboce věřící. Věřím, že mne jako člověka, který se tak významně zasadil o blaho státu, bůh nějakým způsobem odmění," prozradil na sebe nakonec Jiří Paroubek.

Fotopříloha - odkud bere ČSSD inspiraci pro svůj program

Vysoké daně byl jeden z motivů, který ČSSD použila hlavně v minulosti, nyní již tolik netáhne. Probuďte se!, 8. prosince 2003

Varování před falešnými proroky. ČSSD používala slovo "falešný" zejména pro svého hlavního politického protivníka. Inspirace je více než zřejmá. Strážná věž, 1. února 1992. 

Programové prohlášení Svědků Jehovových okopírovala ČSSD téměř doslova. Za to se jí dostalo významné podpory. Strážná věž, 15. listopadu 2003

Rozzářené tváře politiků jste mohli vídat na billboardech nejen ČSSD. Ale jen ona pochopila význam podprahové reklamy. Použité slovo Jistota (namísto již trochu ošuntělého Útěcha) totiž útočí na naše srdce. Strážná věž, 1. října 2002

 

 

Dodatek (8.6.2009, 13:57)

Tímto se omlouvám případně dotčeným Svědkům Jehovovým, ale nemohl jsem si pomoci. Nemám proti vám nic osobního kromě toho, že s vámi nesouhlasím :)

Dodatek 2 (8.6.2009, 14:30)

Článek je v rubrice Odlehčeno (fikce), ale podle několika rychlých reakcích to sem radši píšu jasně: toto je fikce! Je to vtip, humor, nadsázka, není to pravda... je to dost srozumitelné? Doufám, že ano :)

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Milan Řeřicha | pondělí 8.6.2009 13:18 | karma článku: 35,03 | přečteno: 7205x