- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možnosti parkování na veřejných komunikacích jsou samozřejmě omezené, avšak mají své nevyužité rezervy, vyplývající z ne zcela profesionálního řešení úpravy parkování. Hlavně je potřeba si konečně říci, jaké že má být cilové řešení. Je potřeba zvolit si míru dopravní obslužnosti idividuální automobilovou dopravou. Technicky je možné zajistit jedno parkovací místo na každý byt, nebo těch míst může být třeba deset. Každé řešení však něco stojí. Nemá smysl pouštět do města auta, která nemají kde zaparkovat. V tom případě je nutné cestující dopravit jiným způsobem.
Optimálním řešením by bylo, kdyby tým odborníků sestavil několik variant obslužnosti centra města individuální automobilovou dopravou, včetně finančního vyhodnocení jednotlivých variant, zajištění způsobu financování a vlivu na životní prostředí. Občané by si pak sami z jednotlivých variant vybrali v referendu, a tak by vznikla závazná koncepce dopravy. Občané by si sami rozhodli, v jakém chtějí žít životním prostředí a kolik a jak budou za vjezd do města a parkování platit oni i jejich hosté. O kvalitě životního prostředí by měli rozhodovat občané, kteří v tomto prostředí žijí, nikoliv zkorupovaní úředníci. Do vyhlášení referenda by se plochy vhodné pro výstavbu garáží neměly zastavovat jiným způsobem ( např.Říční 11).
Další články autora |
Květná, Staré Město, okres Šumperk
2 340 000 Kč