Jak T-Mobile nevyužil potencionálu Chucka Norrise

Jistě nikomu z nás – tedy z těch kdo sledujeme televizi – neunikly reklamy na satelitní televizi od T-Mobile jimž propůjčil svou „tvář“ sám velký a nezničitelný americký herec a mistr bojových umění Chuck Norris.

Sám jsem od slibované kampaně očekával humor známý kupříkladu z „fan“ stránek na Facebooku ve stylu hlášek: „Když si Chuck Norris odplivl, vznikly oceány a moře“ – z mého pohledu by to byl vtipnější úvod pro scénku použitou v jedné ze zmiňovaných reklam, kde Chuck Norris usne po hodinách přepínání programů pouze o přírodě.

K uvedení pořadů o zemi a fyzice mohla být např. využita hláška: „Když Chuck Norris škrtl zápalkou, vzniklo slunce“ či „Když Chuck Norris nechá otevřenou ledničku, nastane doba ledová“. Ale to se nestalo. Místo toho omdlí při zabíjení kapra, a to i když každý člověk přinejmenším do 30 let ví, že „Chuck Norris zemřel před 10 lety, ale Smrtka neměla odvahu mu to říct“, a že „Když je člověk v nebezpečí, přijde ho zachránit anděl strážný. Když je v nebezpečí anděl, přichází Chuck Norris“ a opravdu by nikdy neomdlel.

Rozhodně by nebyla nouze ani o prezentaci programů vzdělávacích, s hláškou „Setkání s Chuckem Norrisem inspirovalo Jaroslava Seiferta k veršům Šel život, byl to samý chvat.“, by to šlo hravě.

I ekologie by nezůstala stranou díky větě „Chuck Norris dokáže vrátit i nevratnou lahev“, což by v našich podmínkách určitě zapůsobilo.

K mezinárodnímu dění by Chuck mohl udělat například trik, který umí jen on, a to udělat z USA USB.

„Děti si vyrábí práskací kuličky, Chuck Norris si vyrobil dvě - jedna zničila Hirošimu a ta druhá Nagasaki“ a díky nové satelitní televizi se Vaše děti naučí i něco z historie.

A každý kutil by ocenil variace na receptář, ve kterých by se například dozvěděl, že chuck norris naučil šmirgl jak být drsným.

Zkrátka Chuck Norris vstoupil do našich domácností jako někdo, koho vidíme poprvé, ač víme o jeho schopnostech. Působí jako moula, ač všichni víme, že jde o super bytost, protože „Když bůh řekl Budiž světlo Chuck Norris pravil Popros“.

Prostě to co všichni očekávali, nepřišlo. Hlášky, které dnes zlidověly, nikdo nepoužil. A to je dle mého úsudku škoda.

Tak tu jen v Čechách dejme pozor, aby nám Chuck po takovýchto „výtečných“ reklamách při odchodu nepřetrhnul kabel od Wifi :-)

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Michal Pokorný | pondělí 15.11.2010 15:25 | karma článku: 18,56 | přečteno: 2482x