ČEZt práci soudruhu!

Pokud se někdy budete snažit vyžádat si stanovisko ČEZu k Vaší žádosti, dostanete pocit jako byste se dostali o několik desítek let zpět, kdy zákazník byl až na tom posledním místě a všichni si byli rovni, jenom někteřísi byli rovnější.

Na začátku srpna jsem si vyplnil a poslal žádost o připojení nového odběru. Poslal jsem všechny náležitosti, které byly vyžadovány (katastrální mapu, situační plánek atp.) K mému údivu jsem již 21.8. vyjádření ČEZu obdržel. Obvykle trvá vyjádření 4 týdny. Ovšem obsah stanoviska mě trochu zaskočil. V textu přímo stálo:

 „Vážená zákaznice, vážený zákazníku,

Váš požadavek uplatněný Vámi podanou žádostí ze 12.8.2009, nelze bez dalšího upřesnění jednoznačně vyřídit písemnou odpovědí.

Žádáme Vás proto, abyste nás kontaktoval k bližšímu projednání technického řešení Vašich požadavků. Termín Vaší návštěvy je nutno předem telefonicky dohodnout

http://pictureup.cz/picture/verejny/32443244stanovisko.jpg 

Nejspíše jsem v žádosti někde udělal chybu, pomyslel jsem si a chystal jsem se zavolat kontaktní osobu uvedenou ve stanovisku. Telefonický kontakt měl uvedený jako zákaznickou linku  840 840 840. Marně jsemse pokoušel mačkáním skoro všech kombinací číslic přemluvit automat na druhé straně, aby mě přepojil na operátora. Po 20ti minutách se mi to povedlo (nejrychleji přes smlouvy, nové odběrné místo, a JSTE zákazníkem ČEZ. Místo zákaznického čísla jsem zadal číslo stanoviska a ejhle ono to fungovalo!)

Po velmi milé slečně na druhé straně jsem požadoval telefonní číslo na kontaktní osobu uvedenou ve stanovisku. Bylo mi sděleno, že v uvedeném stanovisku není telefon uveden!

„To mě opravdu překvapuje“, uvedl jsem ironicky a požadoval se s technikem spojit.

„To bohužel nejde“, odvětila s klidem, teď už pro mě nemoc příjemná slečna.

„Ale můžu mu nechat vzkaz, aby Vás telefonicky kontaktoval“.

Nadiktoval jsem tedy své telefonní číslo a věřil, že budevše v pořádku. Po čtyřech dnech marného čekání jsem na linku zavolal znovu. Příjemný pán mi sdělil dobrou zprávu! Má prý u stanoviska poznámku, že mě má technik kontaktovat, takže ať si nedělám starosti! J 

Telefonní číslo bylo opět tabu, ale k mému překvapení mi sdělil, že se ho pokusí kontaktovat. Po několika minutách falešných melodií se mi pán ozval zpět, že prý technika nemůže zastihnout.

Po mé otázce na absurditu celé situace, kdy jsem ve stanovisku vyzván ke kontaktování a domluvy a není mi umožněno technika kontaktovat, mi pán na zákaznické lince v naději na brzký konec sdělil, že možná má pan Technik dovolenou. Bohužel ani tuto informaci ( zda má dovolenou,nebo nemá) mi nemůže poskytnout.

Takže jsem slušně poděkoval a na jeho „je ještě něco s čím Vám mohu pomoci?“ jsem odpověděl „zdá se, že vy mi opravdu už s ničím nepomůžete…“jsem se rozloučil a nyní už mám jen tu naději, že se mi „někdy“ technik ozve. Naděje umírá jako poslední…

Autor: Pavel Maule | čtvrtek 27.8.2009 9:04 | karma článku: 18,76 | přečteno: 1092x