- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mezi tu, která mě rozčiluje a je fakt nechutná patří reklama o dvou plesnivých palcích na pláži. Pro mě je tato reklama ještě horší než ta, ve které se plive krev. A víte, že ani nevím, proč mě tak štve?
Dočetla jsem se, že plíseň nohou je rozšířeným problémem. Podle mezinárodních statistik má dokonce každá druhá osoba plesnivé nohy. Chápu, že v sandálech, ať dámských či pánských, takové palce nebo jiné prsty nevyypadají hezky. Ale nebylo by lepší zaměřit se, obzvlášť s nadcházejícím létem na čistotu koupališť, bazénů a kachlíků kolem nich?
Nic proti plesnivým palcům, ale letos se mi ani nechce k moři. Mám pocit, že bych všem okolo pozorovala prsty na nohou. A když si představím, že si jen tak ležím v písku, otevřu oči a kolem mé hlavy projde plesnivý palec.....
Tak mě napadlo, jestli reklama na přípravek proti plísní nohou nebude mít negativní dopad na prodej zájezdů k moři.
Další články autora |
Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...