Dva plesnivé palce na pláži

Jistě mi dáte za pravdu, že není reklama jako reklama. Já rozděluji reklamu na tu, co mě pobaví, reklamu normální, která mě tak nějak míjí a reklamu, která mě rozčiluje.  

Mezi tu, která mě rozčiluje a je fakt nechutná patří reklama o dvou plesnivých palcích na pláži. Pro mě je tato reklama ještě horší než ta, ve které se plive krev. A víte, že ani nevím, proč mě tak štve? 

Dočetla jsem se, že plíseň nohou je rozšířeným problémem. Podle mezinárodních statistik má dokonce každá druhá osoba plesnivé nohy. Chápu, že v sandálech, ať dámských či pánských, takové palce nebo jiné prsty nevyypadají hezky. Ale nebylo by lepší zaměřit se, obzvlášť s nadcházejícím létem na čistotu koupališť, bazénů a kachlíků kolem nich?  

Nic proti plesnivým palcům, ale letos se mi ani nechce k moři. Mám pocit, že bych všem okolo pozorovala prsty na nohou. A když si představím, že si jen tak ležím v písku, otevřu oči a kolem mé hlavy projde plesnivý palec.....

Tak mě napadlo, jestli reklama na přípravek proti plísní nohou nebude mít negativní dopad na prodej zájezdů k moři.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Kateřina Matušková | neděle 1.6.2014 18:37 | karma článku: 14,47 | přečteno: 1230x