Komu vadí Michal Semín?

Mnozí jistě znají toto jméno a někteří i jeho blog. Je velice častým námětem povídek od paní Věry Tydlitátové, která, kdykoliv napíše něco o židovství, tak neopomene zmínit dva lidi. Pana Radomíra Malého a Michala Semína.  Někdy jsem paní Věru Tydlitátovou podezříval, že kdyby Michal Semín a  pan doktor Malý neexistovali, tak by si je vymyslela, aby se jí lépe psalo.

Pro liberálně- levicový okruh je pan Semín vtěleným zlem, protože píše v duchu katolické nauky, ale zde by se dalo říci, to dělají přeci i jiní katolíci a naopak tito jsou v této multikulturně náboženské frakci velice dobře zapsáni, tak kde je problém?

Prvním „hříchem“ Michala Semína je jeho postoj k životu. Zcela v duchu katolické tradice a nauky odmítá jakékoliv potraty, jakékoliv umělé překážky, které se eufemisticky nazývají antikoncepcí.

Druhým „hříchem“ je jeho postoj k ostatním náboženstvím a odloučeným křesťanským bratřím. Ale může jako katolík jednat jinak?  Může se stavět shovívavě k judaismu, islámu, buddhismu, když tyto náboženské systémy popírají nauku katolické církve a základy křesťanství?  Asi těžko, jinak by nemohl být katolíkem.

Třetím „hříchem“ Michala Semína je jeho postoj k liberální společnosti, která nestojí již pouze na právních základech a historických kořenech, ale velice často na nátlakových akcích různých aktivistů, multikulturních inženýrů, snažících se do naší společnosti implementovat různé cizorodé prvky, které v naší kultuře a civilizaci působí jako paraziti, snažící se zničit pro ně nové prostředí a uzpůsobit si jej obrazu svému.

Čtvrtým a možná největším „hříchem“ Michala Semína je nejspíše jeho samotná existence. Napadá mě, že kdyby multikulturalisté, levicový inženýři, genderové skupiny mohli upalovat, tak Michal Semín bude mít tu čest té největší hranice v celé Evropě.

Přeci jen, označuje za hřích vše, co se dnes pokládá za normální a přirozené, zcela v duchu – „Nenáviď hřích, ale miluj hříšníka“ A jestli je Michal Semín pro mnohé fanatik a klerofašista, tak ještě větším fanatikem a klerofašistou z tohoto pohledu byl Náš Pán Ježíš Kristus. Mnozí vidí u Krista jen jeho přikázání lásky k druhým a miluj své nepřátele, ale už nevidí rozkopané pohanské kupecké stánky v Chrámu, již nevidí prokletí neplodného fíkovníku.

A jsem rád, že jsou lidé jako Michal Semín. Není špatné, když v tomto světě jsou majáky, které ukazují, že Tma nad Světlem ještě nezvítězila. To, že se Rýn vlil do Tibery totiž ještě neznamená, že z Tibery se stane Rýn.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Martin Kavka | čtvrtek 13.5.2010 14:08 | karma článku: 29,64 | přečteno: 1744x