- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tito prominentní pacienti bývají nejčastěji z řad zdravotníků a jejich rodiných příslušníků. Tento systém fungoval vždy- v dobách minulého režimu, stejně funguje nyní a bude fungovat i v budoucnu. Je totiž v zájmu zúčastněných! Já vyhovím tobě, ty vyhovíš mně. Je to jednoduché!
Když to však vezmeme z té lepší stránky, je vidět, že když se chce, tak to jde! Že i naše zkostnatělé zdravotnictví se může rozhýbat! Já osobně si myslím, že přesně takovým způsobem by měla probíhat péče o každého pacienta. Takové zacházení si zaslouží každý z nás. Konečně by pacient měl být brán a respektovám, jako klient zdravotnického zařízení. Klient, který péči v tom či onom zařízení může doporučit. Snahou poskytujícího zařízení by mělo být získat pozitivní reference. Přestaňme být rukojmí zdravotnického systému! Lékař-specialista, klinika nebo třeba nemocnice jsou poskytovatelé služeb. Když to pochopíme my klienti, budou to muset pochopit i oni – poskytovatelé!
Další články autora |
Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...