Protekce ve zdravotnictví byla, je a bude.

Potřebujete-li vy nebo někdo z vašich blízkých zdravotní péči, je pro vás jednoznačně nejhorší, když nejste ničí známý. Přístup k nemocnému se okamžitě mění, když někdo z lékařů (nebo jiných nelékařských zdravotnických profesí) zavolá na příslušné oddělení a řekne, že na pacientovi XY mu osobně záleží.

Tito prominentní pacienti bývají nejčastěji z řad zdravotníků a jejich rodiných příslušníků. Tento systém fungoval vždy- v dobách minulého režimu, stejně funguje nyní a bude fungovat i v budoucnu. Je totiž v zájmu zúčastněných! Já vyhovím tobě, ty vyhovíš mně. Je to jednoduché!

 

Když to však vezmeme z té lepší stránky, je vidět, že když se chce, tak to jde! Že i naše zkostnatělé zdravotnictví se může rozhýbat! Já osobně si myslím, že přesně takovým způsobem by měla probíhat péče o každého pacienta. Takové zacházení si zaslouží každý z nás. Konečně by pacient měl být brán a respektovám, jako klient zdravotnického zařízení. Klient, který péči v tom či onom zařízení může doporučit. Snahou poskytujícího zařízení by mělo být získat pozitivní reference. Přestaňme být rukojmí zdravotnického systému! Lékař-specialista, klinika nebo třeba nemocnice jsou poskytovatelé služeb. Když to pochopíme my klienti, budou to muset pochopit i oni – poskytovatelé!

Autor: Martina Francová | čtvrtek 3.2.2011 17:59 | karma článku: 15,68 | přečteno: 935x
  • Další články autora

Martina Francová

Co když nemohou jinak?

7.4.2015 v 11:00 | Karma: 7,30