- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dámy verbálně protestují proti nespravedlnost světa, jejich více či méně upřímná snaha upozornit na problém je spolehlivě zakryta humbukem kolem nahých těl. Hlavně ta vskutku inspirativní a neotřelá idea: raději nahá než být:
Primárním motivem těchto akcí nejspíš bude, že některá děvčata se slušnou postavou se především potřebují odhalit. V horším případě to není ani jejich vlastní nápad, ale svlékají se na příkaz svého guru, jak je pravděpodobně případ Femen. Pokud to bude činit někdo s postavou méně vybavenou, utrží vzápětí pokutu za výtržnictví. U těch pohlednějších možná strážníci řeší dilema, zda se koukat nebo pokutovat, resp. za jak dlouho přejít od první akce ke druhé.
Někteří reklamní tvůrci a spolu s nimi i její zadavatelé jsou pevně přesvědčeni, že produkt bude nejlépe prodejný, pokud se s ním současně objeví kus nahého ženského těla, ať už se propaguje stavební materiál, pivo nebo auta. Rozumní jedinci, kteří se snaží kultivovat veřejné prostředí, různými způsoby vystupují proti těmto idiotským reklamám (sympatické sexistické prasátečko). Zmiňované nešťastnice svými počiny bohužel podporují trend sexismu v reklamě. Škoda, že nejsou schopné vymyslet sofistikovanější akci.
Máme holé ruce. Ano tomu je dobře rozumět. Jsme bezbranní proti ozbrojené přesile vládnoucí gardy. Máme holá prsa – holky oblečte se.
Další články autora |
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha