Děkujeme za pochopení.
Arth-
Je to off-topic, ale stojí to za přečtení!
"Tiché výročí jedné tragédie"... vřele doporučuju... omlouvám se za narušení dikskuze... ale ten článek mě nějak nenechá spát...
jiso
S bordelem
souhlasím,mám naprosto stejnou zkušenost.A pokoj si nedají,neustále nás atakují svými dalšími výhodnými nabídkami.Už přestávám slušně odpovídat...
wandering star
Než jsem se loni odstěhovala z Evropy
snažila jsem se odhlásit telefon. Jelikož jsem neměla čas čekat hodinu na telefonické spojení s příslušným pracovníkem, odhlásila jsem se prostřednictvím webových stránek O2. Dodnes mi chodí na bývalou adresu výhružné dopisy, i přesto, že jsem jim několikrát napsala a situaci vysvětlila.
Arth-
No - já ještě bublající číslo mám...
z nostalgie.
Mám dokonce hend dvě - a to jedno začíná ještě 601! To byla doba... přístroj měl anténu asi 2Ocm, rukojeť... a stál 30tis Kč.
Minuta hovoru stála 8,- Kč... i příchozí...
Ale mašinka měla výkon vysílače 8W! Takže jsme zrealizoval telefonní hovor z údolí v Jeseníkách se servisním zastoupením Land Rovera v Solihulu... tedy v Anglii.
Jo, to byly krásný doby. To jsem byl ještě mladej... :-)
Haidy
O2
Ještě, že jsem kyslíkářům nepodlehla. A ne že by se nepokoušeli. Ale už mám svého prince a spolehlivé připojení. Jen doufám, že obojí ne dočasně.
oldiess
Re: O2
To v T Mobilu jsou snad ještě větší přímo zloději, asi si jeden nevybere
P.Banga
No.... po pravdě řečeno
Vedl jsem před několika desítkami minut telefonický rozhovor s "technikem" (v ženském provedení) kvůli vypadnutí sítě..... a myslel jsem, že dostanu infarkt. Bohužel O2 je pro mne v současné době jedinou alternativou, bo jiné připojení široko daleko není...... ale pokud bych mohl, utíkal bych, co by mi klávesnice stačila.
ipm
Milá zlatá...
Když jsem ještě pracoval v Eurotelu (takže asi 5 roků zpět), tak tam byl binec, pak to převzal žlutý telečum a nastal bordel. To co je tam teď, se dá slušně popsat jako "nepřehledná lokální situace, nepořádek" - viz http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005103003
Viktor-Č
Bude pokračování
A to ještě netušíte že vrácením všeho a vypovězením smluv to nekončí. Teď ještě budete platit dokud se kyslíci neuráčí vzít vaši výpověď na vědomí.
Mordemy
U O2
jsem měl kdysi "tu čest" pracovat - v jednom z jejich slovutných callcenter jakožto jeden z (taktéž slovutných) telefonních operátorů.
Začalo to už tím, že ono callcentrum vůbec nebylo O2, ale jednalo se o soukromou firmu, kterou si najala O2, aby jim teda jako dělali ty "nutné záležitosti". Což samozřejmě znamenalo mimo jiné absolutně nulovou komunikaci mezi oním callcentrem a přímo O2... pak se těžko divit přítomnosti zmíněného "bordelu"...
Vůbec praktiky celé společnosti jsou zajímavé - v silně negativním slova smyslu.
Na druhou stranu, nedá se říct, že by nebyli v globálním měřitku úspěšní... Asi se jim zkrátka vyplatí pět lidí na***t a s jedním tu smlouvu nakonec uzavřít, než jednat "normálně" (což by asi bylo dražší...?).
Mira UL
S OO jsem si nikdy nic nezačal
a mám klid. Zatím. Třeba i mně pošlou fakturu za věc, kterou mi nikdy neprodali. Tedy za věc, kterou jsem si u nich nikdy neobjednal. Ale v OO na to mají fakturu.
Až to dovedou před slovutný soud, jak dokážu, že jsem si nic neobjednal, když OO má nezaplacenou fakturu? A já mám prázdné ruce.
miroslav.vojta@volny.cz
- Počet článků 198
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 5111x