- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Tiché výročí jedné tragédie"... vřele doporučuju... omlouvám se za narušení dikskuze... ale ten článek mě nějak nenechá spát...
souhlasím,mám naprosto stejnou zkušenost.A pokoj si nedají,neustále nás atakují svými dalšími výhodnými nabídkami.Už přestávám slušně odpovídat...
snažila jsem se odhlásit telefon. Jelikož jsem neměla čas čekat hodinu na telefonické spojení s příslušným pracovníkem, odhlásila jsem se prostřednictvím webových stránek O2. Dodnes mi chodí na bývalou adresu výhružné dopisy, i přesto, že jsem jim několikrát napsala a situaci vysvětlila.
z nostalgie.
Mám dokonce hend dvě - a to jedno začíná ještě 601! To byla doba... přístroj měl anténu asi 2Ocm, rukojeť... a stál 30tis Kč.
Minuta hovoru stála 8,- Kč... i příchozí...
Ale mašinka měla výkon vysílače 8W! Takže jsme zrealizoval telefonní hovor z údolí v Jeseníkách se servisním zastoupením Land Rovera v Solihulu... tedy v Anglii.
Jo, to byly krásný doby. To jsem byl ještě mladej... :-)
Ještě, že jsem kyslíkářům nepodlehla. A ne že by se nepokoušeli. Ale už mám svého prince a spolehlivé připojení. Jen doufám, že obojí ne dočasně.
To v T Mobilu jsou snad ještě větší přímo zloději, asi si jeden nevybere
Vedl jsem před několika desítkami minut telefonický rozhovor s "technikem" (v ženském provedení) kvůli vypadnutí sítě..... a myslel jsem, že dostanu infarkt. Bohužel O2 je pro mne v současné době jedinou alternativou, bo jiné připojení široko daleko není...... ale pokud bych mohl, utíkal bych, co by mi klávesnice stačila.
Když jsem ještě pracoval v Eurotelu (takže asi 5 roků zpět), tak tam byl binec, pak to převzal žlutý telečum a nastal bordel. To co je tam teď, se dá slušně popsat jako "nepřehledná lokální situace, nepořádek" - viz http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005103003
A to ještě netušíte že vrácením všeho a vypovězením smluv to nekončí. Teď ještě budete platit dokud se kyslíci neuráčí vzít vaši výpověď na vědomí.
jsem měl kdysi "tu čest" pracovat - v jednom z jejich slovutných callcenter jakožto jeden z (taktéž slovutných) telefonních operátorů.
Začalo to už tím, že ono callcentrum vůbec nebylo O2, ale jednalo se o soukromou firmu, kterou si najala O2, aby jim teda jako dělali ty "nutné záležitosti". Což samozřejmě znamenalo mimo jiné absolutně nulovou komunikaci mezi oním callcentrem a přímo O2... pak se těžko divit přítomnosti zmíněného "bordelu"...
Vůbec praktiky celé společnosti jsou zajímavé - v silně negativním slova smyslu.
Na druhou stranu, nedá se říct, že by nebyli v globálním měřitku úspěšní... Asi se jim zkrátka vyplatí pět lidí na***t a s jedním tu smlouvu nakonec uzavřít, než jednat "normálně" (což by asi bylo dražší...?).
a mám klid. Zatím. Třeba i mně pošlou fakturu za věc, kterou mi nikdy neprodali. Tedy za věc, kterou jsem si u nich nikdy neobjednal. Ale v OO na to mají fakturu.
Až to dovedou před slovutný soud, jak dokážu, že jsem si nic neobjednal, když OO má nezaplacenou fakturu? A já mám prázdné ruce.
miroslav.vojta@volny.cz