Muslimka napadena muslimy za vztah s nemuslimem

Mláda belgická žena, muslimského vyznáni, byla napadena v Bruselu za udržováni vztahu s nemuslimem. K incidentu došlo ve večerních hodinách, když si žena s partnerem vyšla na procházku a tři mladíci ji na ulici fyzicky napadli.

 


Muslimka napadena muslimy za vztah s nemuslimem
Mláda belgická žena, muslimského vyznáni, byla napadena v Bruselu za udržováni vztahu s nemuslimem. K incidentu došlo ve večerních hodinách, když si žena s partnerem vyšla na procházku a tři mladíci ji na ulici fyzicky napadli.
Podle jednoho z útočníku byl důvodem útoku fakt, že tato žena muslimského původu udržuje partnerský vztah s nemuslimem, což je podle islámského práva (šaria) zakázané a považované za cizoložství.
Podle zastupitele města Bruselu Fouada Ahidara se nejedná o první útok na muslimku udržující vztah s nemuslimem, ale media o těchto útocích příliš nereferují.
Podle ortodoxního výkladu islámu si sice může muslim vzít nemuslimku, ale muslimce je obdobná volba přísně zakázána a islámské právo šaria takový to vztah považuje za cizoložství s odpovídajícím trestem smrti (pro ženu, který byla před tím vdaná) nebo bičováním )pro ženu do té doby svobodnou). V evropských zemích dochází k útokům na takovéto ženy ve většině případu pouze ve čtvrtích obývaných převážně muslimskými přistěhovalci, nebo ze strany členů vlastních rodin. Podle organizací na obranu ženských práv je takový to vztah většinou důvodem pro tzv. „vraždy ze cti“.
Postoj stoupenců islámského práva šaria se v tomto bodě zakládá na verši z koránu „Neprovdávejte dcery své za modloslužebníky, pokud tito neuvěří.“ (Korán 2:221)
Je ale zajímavé, že v tomto verši je i následující pasáž: „Nevstupujte ve sňatek s modloslužebnicemi.“ Tuto pasáž, ale islámské právo šaria vykládá, jako nedoporučení a ne zákaz. Přes skutečnost,ž e například v tradici je zaznamenáno, že Ibn Omar tento verš potvrzoval, jako zakazující manželství s nemuslimskou i muslimovi.
Požadavek, aby muslimka si nebrala nemuslima je propagován, také prostřednictvím různých vzdělávacích seminářů, provozovaných islamisty z Arabských zemí v Evropě mezi muslimskými komunitami (včetně České republiky).
http://sisters.islamway.com/modules.php?name=News&file=article&sid=230
Cele toto zdůvodnění je i odpovědí Thilo Sarrazimu a jeho údivu nad tím, že na příklad ve druhé generaci si berou pouze 3% muslimských mužů a žen německého partnera, ale u Rusů je to 70% Rusu a Rusek. A je potřeba si uvědomit, že těch 3% je složeno jak z mužů tak (velmi výjimečně) i žen.
Právě tento postoj k smíšeným manželstvím, je jedním z důvodu, proč je integrace muslimských přistěhovalců v Evropě tak problematická.
Podrobnosti o útoku na muslimku v Belgii. http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JB3DMDK0

Podle jednoho z útočníku byl důvodem útoku fakt, že tato žena muslimského původu udržuje partnerský vztah s nemuslimem, což je podle islámského práva (šaria) zakázané a považované za cizoložství.

Podle zastupitele města Bruselu Fouada Ahidara se nejedná o první útok na muslimku udržující vztah s nemuslimem, ale media o těchto útocích příliš nereferují.

Podle ortodoxního výkladu islámu si sice může muslim vzít nemuslimku, ale muslimce je obdobná volba přísně zakázána a islámské právo šaria takový to vztah považuje za cizoložství s odpovídajícím trestem smrti (pro ženu, který byla před tím vdaná) nebo bičováním )pro ženu do té doby svobodnou). V evropských zemích dochází k útokům na takovéto ženy ve většině případu pouze ve čtvrtích obývaných převážně muslimskými přistěhovalci, nebo ze strany členů vlastních rodin. Podle organizací na obranu ženských práv je takový to vztah většinou důvodem pro tzv. „vraždy ze cti“.

Postoj stoupenců islámského práva šaria se v tomto bodě zakládá na verši z koránu „Neprovdávejte dcery své za modloslužebníky, pokud tito neuvěří.“ (Korán 2:221)

Je ale zajímavé, že v tomto verši je i následující pasáž: „Nevstupujte ve sňatek s modloslužebnicemi.“ Tuto pasáž, ale islámské právo šaria vykládá, jako nedoporučení a ne zákaz. Přes skutečnost,ž e například v tradici je zaznamenáno, že Ibn Omar tento verš potvrzoval, jako zakazující manželství s nemuslimskou i muslimovi.

Požadavek, aby si muslimka nebrala nemuslima je propagován, také prostřednictvím různých vzdělávacích seminářů, provozovaných islamisty z Arabských zemí v Evropě mezi muslimskými komunitami (včetně České republiky).

Cele toto zdůvodnění je i odpovědí Thilo Sarrazimu a jeho údivu nad tím, že na příklad ve druhé generaci si berou pouze 3% muslimských mužů a žen německého partnera, ale u Rusů je to 70% Rusu a Rusek. A je potřeba si uvědomit, že těch 3% je složeno jak z mužů tak (velmi výjimečně) i žen.

Právě tento postoj k smíšeným manželstvím, je jedním z důvodu, proč je integrace muslimských přistěhovalců v Evropě tak problematická. Jistě neni bez zajimavosti, že v Evropě se z mešit a islámských nadací propaguje tento výklad islámu, ale v USA již dávno posílil názor, že to je historicky kontext a svadby mezi muslimkami a nemuslimy jsou běžné a probíhají se souhlasem imámu z mešit.

Podrobnosti o útoku na muslimku v Belgii.

POdle ortodoxního výkladu práva šaria a koránu, se tedy milenci (partneři, kteří před svým vztahem byli ženati, ale v některých výkladech islamského práva šaria i bez této vyjímky) provinili hrdelním zločinem a přísluší jim trest smrti ukamenovánim. Jako příklad může posloužit níže uvedené video z Afganistánu, kde například vidíte, jak se fanatický islamista z Talibanu těší, až ukamenuje mileneckou dvojci. Je jen otázkou času, kdy se mohou obdobné barbarské činy objevit i v Evropě pokud budem lhostejně přihlíže vítěznému tažení islamistů nad umírněnými muslimy v muslimských komunitách.

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lukáš Lhoťan | neděle 7.8.2011 19:25 | karma článku: 16,67 | přečteno: 1960x