- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to ovšem velký omyl, problémy jsou se všemi kulturně odlišnými uprchlíky, bez ohledu na to jestli jsou či nejsou muslimové.
Názorně to ukazuje článek z časopisu Reflex (vydání z minulého týdne) o utrpení jezídských žen znásilněných bojovníky Islámského státu, kde autorky píši o tom, že „normálně“ by jezídská komunita znásilněné ženy zavraždila kvůli ztrátě cti. Ano, jde přesně o ty vraždy ze cti, z kterých je obviňován islám. Podobně se vražd ze cti dopouštějí i v komunitách animistů, křesťanů, ateistů apod. Je to totiž kulturní zvyklost v daných společnostech. Podobné to je i s kriminalitou přistěhovalců, v které nedominují jen muslimové.
Nezastávám se tím islámu či jeho vyznavačů, pouze chci ukázat na dosti závažné klišé a „slepotu“ některých českých bojovníku proti islámu, kteří za vším vidí jen islám a vytvářejí dojem, že bez islámu by přistěhovalectví z kulturně odlišných společností do Evropy, bylo v pohodě.
Dokonce si myslím, že stále více multikulturalistů skrytě či otevřeně kolegovi Konvičkovi a jeho stoupenců fandí. Protože Martinovy teorie jsou záchranným kruhem pro multikulturalistickou teorii a krizi, do niž se dostala v důsledku zákonitosti míchání kulturně odlišných společností.
Aby bylo jasno, pod pojmem multikulturalismu nechápejme odlišnost stravování, oblečení či jazyka, ale odlišné vnímání společenského fungování a hodnot. Názorně to vidíme na problémech v soužití s romskou menšinou, kterou již víc jak 20 roků různé neziskovky integrují za miliardové částky z našich daní a výsledkem je zjištění, že je třeba ještě více miliard z našich daní a Romy zvýhodňujících zákonů k tomu, aby prý byli integrovaní.
Podobné to je i v Evropě s integrací masy nových a nových přistěhovalců. Je mýtus a lež tvrdit, že jde pouze o muslimy. Naopak jde mnohdy o lidi, kteří vůbec muslimy nejsou nebo mají k islámu stejný vztah, jako průměrný Čech ke křesťanství.
Samozřejmě, že v důsledku takového přistěhovalectví logicky dochází s nárůstem obyvatel odlišně vnímajících společnost k problémům a úpadku společnosti. Což je ovšem pro multikulturalisty problém, jejich teorie přece hlásá přesný opak. Podle jejich teorie má stále více multikulturalismu vést k úspěchu a růstu společnosti. To se ovšem neděje. Jak si tedy může pravověrný multikulturalista zachovat své přesvědčení a najít viníka, který může za selhání multikulturalismu?
Jednoduše, stačí přistoupit na Martinovu teorii, že za vše může islám, evropské elity a křesťanské církve. Náš nadšený multikulturalista pak může opět snít a budovat pod vedením multikulturního antiislámu vysněný multikulturní svět bez islámu, křesťanství a evropských elit. A tedy dále vést naši civilizaci a společnost ke zkáze.
Obávám se, že takovéto myšlení sice může pomoci Martinovi a jeho stoupencům získat určitý okruh příznivců a stále silnější oblibu u současného multikulturniho společenského režimu, ale uškodí to skutečnému antiislámu i nepovede to k řešení problému, protože příčinou islamizace je multikulturalismus, neosocialismus, liberalismus bez morálky a extrémní sekularismus a ne islám, ten je pouze následkem toho všeho.
P.S.
Prosím kolegu blogera Martina Konvičku, aby se nezlobil, ale za dobu co jsem ho znal osobně, jsem od něj slyšel tolik řečí o správnosti multikulturalismu (samozřejmě bez islámu a evropských elit), že mi od něj přijde nekorektní tvářit se teď pro nezasvěcenou veřejnost jako odpůrce multikulturalismu. Naopak by si měl uvědomit, že problémem není jen islám, ale i jeho vlastní multikulturní teorie.
Martin Konvička: Miluji Rom(k)y ...
Martin Konvička: Jak prohibice „drog“ pomáhá islámu a proč to bez legalizace nepůjde
Další články autora |
Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...