- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naše all inclusive, které jsme měli zaplaceno, se změnilo na polopenzi, na balíčky na svah nemáte právo (hotel totiž není přímo na svahu a jezdit v poledne tam a zpět cca 30 km se nám opravdu nechtělo). Na oběd dávají většinou jen polévku, a to že ji chcete musíte nahlásit nejpozději ráno u snídaně, jinak máte smůlu. A to nebudu hodnotit vlažný přístup recepční, která vám ani neřekne kam si dát lyže.
Nevím, ale já si pod pojmem all inclusive představoval trošku něco jiného, ale možná jsem naivní. Když jsme se dívali na stránky Nev Dama https://www.nev-dama.cz/zima/rakousko/dachstein-west/hotel-der-abtenauer?termin=2018-02-18&noci=7&pokoje=19352, stojí tam toto:
Přišli jsme tedy o dvě jídla, s kterými jsme počítali a měli je zaplaceny. All inclusive a na oběd polévka… budiž tedy, ale že nám nejsou schopni vyhovět balíčkem na sjezdovku ve stejné ceně nechápu (aspoň suchý rohlík, který bychom k té polévce snad také dostali).
Nechci být nenasytný, i když na horách vytráví, ale pokud si zaplatíte all inclusive, čekáte, že za to něco dostanete, přístup hotelu i cestovky Nev Dama (její pracovnice na help lince), mi přišel arogantní. Na manželčin dotaz na balíčky na svah před nástupem na dovolenou Nev Dama nereagovala, stejně tak na naši telefonickou stížnost v den příjezdu.
Setkali jste se někdy s něčím podobným? Pokud ano, jak jste postupovali? Pokud máte ve smlouvě all inclusive, je nějaká přesná definice tohoto pojmu?
Upravený text:
Chci jen vyjádřit svůj názor a zdůrazňuji, že nemusí být správný. V minulých letech jsme s CK NEV DAMA neměli žádný problém. Tato dovolená se prostě nepovedla, a to co vytýkám této CK je nereagování na naše e-mailové dotazy, arogantní pracovnice na help lince (čistě subjektivní dojem), a nepřesná specifikace ve smlouvě toho co dostanu (pokud by cestovka do smlouvy napsala plná penze s odlehčeným obědem bez možnosti balíčku, případně all inclusive light bez možnosti balíčku, neřekl bych ani slovo). CK přece ví, co který hotel nabízí, či je schopen nabídnout a tohle by mělo být zohledněno ve smlouvě, protože právně závazná je smlouva, nikoli popisek na www stránkách.
Níže přikládám smlouvu, kde je explicitně uvedeno stravování all inclusive, není tam polopenze, all inclusive light či jiný terminus technicus. Pokusím se o příměr třeba s koupí auta v „plné výbavě“, chcete automatickou převodovku, střešní okno, navigaci…zaplatíte si to a pak to nedostanete, třeba proto, že jste si o to požádali pozdě, ale zaplacené peníze už vám nikdo nevrátí?
Není to útok na CK NEV DAMA, myslím, že by se nad tímto měly zamyslet všechny cestovní kanceláře a udělat v terminologii trošku pořádek. Chci také zdůraznit, že o prožitku z dovolené často rozhoduje předchozí zkušenost, možná kdybychom jeli do stejného hotelu jako minule, tento článek by vůbec nevznikl. Prožitek z dovolené je čistě subjektivní pocit závislý na předchozích zkušenostech, které u nás byly nadmíru přívětivé.
Další články autora |
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...