Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

SYETEY-KOTZOUR

15. 9. 2011 13:30
Jaroslave, marketing zjevně není váš obor

Reklama nemusí být ani vkusná ani nic podstatného, aby fungovala, ale to by vám vysvětlili spíše ti, kdo se tím živí.

.....účet si klidně zrušte, jako protest to určitě zabere. Vidím to nejméně na změnu v křesle ředitele KB.;-)

K nadpisu: KB má pravdu, mladí lidé jsou opravdu často hloupí pitomci. Až ještě přijdou na to, že ti staří v podstatě taky, to budou teprve pro KB žně.;-D

P.S.: Nejsem jejich dealer, dokonce ani fanda. Jen mi to přišlo úsměvné. Účty mám u ČB, KB a FIO a každý mi plní to, kvůli čemu ho mám (to jen kvůli podezření z mé "podujatosti");-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

15. 9. 2011 13:30
Re: Jaroslave, marketing zjevně není váš obor

......ani nic podstatného sdělovat...... (vypadlo mi slovo)

0 0
možnosti
ZK

SID09

14. 9. 2011 18:12
Mladí lidé ?

Mladí lidé se musí přeci celkem přirozeně KB, ČS a ČSOB obloukem vyhýbat. Pokud to někdo dosud neučinil, není normální. !!;-D

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

15. 9. 2011 13:32
Re: Mladí lidé ?

U dvou z nich mám účet, ale souhlasím. Mladý člověk bez kačky není typickým klientem těchto fin. ústavů a jejich produkty asi nebudou to nejlepší, co v tomto věku potřebuje. Mě vyhovují, ale já jsem už starej pes (ač kotzour).;-)

ČSOB je zajímavý partner pro firemní úvěry, ale soukromý účet pro mladého taky asi nic moc (ale tady jen z doslechu)

0 0
možnosti
NK

jaroléto

14. 9. 2011 16:53
"vařečky"

Mě zase neskutečně vytáčí všechny reklamy, ve kterých jsou ženy prezentovány jako domácí puťky - u plotny, s hadrem či WC štětkou a tak. Nebo jako fifleny, které nezajímá nic jiného než skvělá barva vlasů, dokonalé řasy a perfektně namalované rty. A smíchy se prohýbám (hořký smích), když sestra na tanečním vystoupení zpod sedadlav divadle  vyloví flašku dokonalého pracího prostředku.

0 0
možnosti
I

ika

15. 9. 2011 11:07
Re:

No, já nevím. Dovedete si představit, že řasenku nebo rtěnku předvádí mužský?

0 0
možnosti
RH

Ubaram

14. 9. 2011 15:17
tož já jako hotovej byl

Hlavně když jsem to v KB ukončil. Fakt je, že mě ještě dodatečně stáhli pěknou skrčkou o 250 Kč...

0 0
možnosti
R

rito

14. 9. 2011 14:47
Nejhorší je skutečnost,

že reklamní agentura působí i na vlastní zaměstnance KB. Chovají se jak poštovní koni s klapkami na očích. Jeden umí počítat od nule do deseti, druhý od deset do dvaceti ... . Takže jim není nic divné a proti srsti při jednání ;-O s veřejností.

Prostě svoje vymyté mozky se snaží vypěstovat i u široké veřejnosti;-(. Neskutečné, ale hlavně lichvářské:-(.

0 0
možnosti
L

lomihnát.

14. 9. 2011 12:25
jsou to obyčejní 100dukáti.

Z letáčku je vidět, co dělají a na co myslí "v práci".

Jim bych nesvěřil ani propadlou stovku s Gottwaldem.

0 0
možnosti
JM

Marcellus

14. 9. 2011 12:11
Reklamy KB..

Zejména ta z divadla (Být či dům) přesahují veškeré hranice zdravého chápání.

Právě kvůli takovým si budu muset začít dávat před bednu štít, protože mám chuť hodit první věc, která mi přijde pod ruku..

Občas to bohužel nestíhám přepnout.

3 0
možnosti
L

lomihnát.

14. 9. 2011 12:26
Bere si mě jenom PRO PENÍZE!

;-D!

0 0
možnosti
JD

pedr64

14. 9. 2011 11:59
vycházíte z mylného předpokladu

že reklama má podávat nějaké relevantní informace o inzerovaném produktu. To do několika vteřinové zkratky samozřejmě nejde nacpat, navíc minimum populace sleduje reklamu opravdu tak pozorně, aby takovou informaci i zaregistrovalo. Tv reklama je tedy vlastně jen nějaký příběh, který má upozornit na to, že existuje nějaký produkt, případně  jeho výrobce. myslet si, že tvůrci  reklamy jsou banda nýmandů, je nesmysl. Naopak, oni přesně vědí, jak na danou cílovou skupinu zacílit. proto jsou taky reklamy na podobné produkty podobné, těžko můžete v reklamě na pivo zaměnit to pivo za jogurt nebo jar a naopak. To, že se nějaká reklama zdá stupidní je jen  proto, že nejste cílovou skupinou. I stupidní reklama má svůj význam...každý ji zná: třeba "v XXX lutz ta, ta, ta ta...."

1 0
možnosti
MB

buxus

14. 9. 2011 12:04
Re: vycházíte z mylného předpokladu

No nevím - nebudete mi věřit, ale tuhle stupidní reklamu jsem slyšel mockrát, zrovna v době, kdy jsem chtěl pohodlné křeslo k televizi. nakonec jsem ho koupil v Kika - teprve později jsem zjistil, že XXX Lutz prodává nábytek také.

1 0
možnosti
MB

buxus

14. 9. 2011 11:51
Tyhle reklamy pro mladé nedělají zadavatelé

... ale reklamní agentury, které pak tyhle zhovadilosti svým klientům podstrkávají. nejde jen o KB, stejně pitomou reklamu má ČSOB, o tom jak chytíte velkou rybu, když u nich budete mít konto a reklamních šotů plné mladých idiotů hýkajících nadšením, jak výhodný tarif si koupili u mobilního operátora. Všechno ale přebíjí vyprávění (i když ne již mladé) dámy, jak se po jogurtu dokonale vyprázdnila. Přál bych jí, aby se jí to opravdu splnilo v příímém přenosu a před kamerou.

1 0
možnosti
S

standysman

14. 9. 2011 11:50
nemáme TV

tak mi tyto nesmyslné reklamy unikají. Vůbec nelituji. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...