- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reklama nemusí být ani vkusná ani nic podstatného, aby fungovala, ale to by vám vysvětlili spíše ti, kdo se tím živí.
.....účet si klidně zrušte, jako protest to určitě zabere. Vidím to nejméně na změnu v křesle ředitele KB.
K nadpisu: KB má pravdu, mladí lidé jsou opravdu často hloupí pitomci. Až ještě přijdou na to, že ti staří v podstatě taky, to budou teprve pro KB žně.
P.S.: Nejsem jejich dealer, dokonce ani fanda. Jen mi to přišlo úsměvné. Účty mám u ČB, KB a FIO a každý mi plní to, kvůli čemu ho mám (to jen kvůli podezření z mé "podujatosti")
......ani nic podstatného sdělovat...... (vypadlo mi slovo)
Mladí lidé se musí přeci celkem přirozeně KB, ČS a ČSOB obloukem vyhýbat. Pokud to někdo dosud neučinil, není normální.
U dvou z nich mám účet, ale souhlasím. Mladý člověk bez kačky není typickým klientem těchto fin. ústavů a jejich produkty asi nebudou to nejlepší, co v tomto věku potřebuje. Mě vyhovují, ale já jsem už starej pes (ač kotzour).
ČSOB je zajímavý partner pro firemní úvěry, ale soukromý účet pro mladého taky asi nic moc (ale tady jen z doslechu)
Mě zase neskutečně vytáčí všechny reklamy, ve kterých jsou ženy prezentovány jako domácí puťky - u plotny, s hadrem či WC štětkou a tak. Nebo jako fifleny, které nezajímá nic jiného než skvělá barva vlasů, dokonalé řasy a perfektně namalované rty. A smíchy se prohýbám (hořký smích), když sestra na tanečním vystoupení zpod sedadlav divadle vyloví flašku dokonalého pracího prostředku.
No, já nevím. Dovedete si představit, že řasenku nebo rtěnku předvádí mužský?
Hlavně když jsem to v KB ukončil. Fakt je, že mě ještě dodatečně stáhli pěknou skrčkou o 250 Kč...
že reklamní agentura působí i na vlastní zaměstnance KB. Chovají se jak poštovní koni s klapkami na očích. Jeden umí počítat od nule do deseti, druhý od deset do dvaceti ... . Takže jim není nic divné a proti srsti při jednání s veřejností.
Prostě svoje vymyté mozky se snaží vypěstovat i u široké veřejnosti. Neskutečné, ale hlavně lichvářské.
Z letáčku je vidět, co dělají a na co myslí "v práci".
Jim bych nesvěřil ani propadlou stovku s Gottwaldem.
Zejména ta z divadla (Být či dům) přesahují veškeré hranice zdravého chápání.
Právě kvůli takovým si budu muset začít dávat před bednu štít, protože mám chuť hodit první věc, která mi přijde pod ruku..
Občas to bohužel nestíhám přepnout.
že reklama má podávat nějaké relevantní informace o inzerovaném produktu. To do několika vteřinové zkratky samozřejmě nejde nacpat, navíc minimum populace sleduje reklamu opravdu tak pozorně, aby takovou informaci i zaregistrovalo. Tv reklama je tedy vlastně jen nějaký příběh, který má upozornit na to, že existuje nějaký produkt, případně jeho výrobce. myslet si, že tvůrci reklamy jsou banda nýmandů, je nesmysl. Naopak, oni přesně vědí, jak na danou cílovou skupinu zacílit. proto jsou taky reklamy na podobné produkty podobné, těžko můžete v reklamě na pivo zaměnit to pivo za jogurt nebo jar a naopak. To, že se nějaká reklama zdá stupidní je jen proto, že nejste cílovou skupinou. I stupidní reklama má svůj význam...každý ji zná: třeba "v XXX lutz ta, ta, ta ta...."
No nevím - nebudete mi věřit, ale tuhle stupidní reklamu jsem slyšel mockrát, zrovna v době, kdy jsem chtěl pohodlné křeslo k televizi. nakonec jsem ho koupil v Kika - teprve později jsem zjistil, že XXX Lutz prodává nábytek také.
... ale reklamní agentury, které pak tyhle zhovadilosti svým klientům podstrkávají. nejde jen o KB, stejně pitomou reklamu má ČSOB, o tom jak chytíte velkou rybu, když u nich budete mít konto a reklamních šotů plné mladých idiotů hýkajících nadšením, jak výhodný tarif si koupili u mobilního operátora. Všechno ale přebíjí vyprávění (i když ne již mladé) dámy, jak se po jogurtu dokonale vyprázdnila. Přál bych jí, aby se jí to opravdu splnilo v příímém přenosu a před kamerou.
tak mi tyto nesmyslné reklamy unikají. Vůbec nelituji.