- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jak jsme mohli všichni číst. Mladoboleslavská automobilka si prosadila možnost provozovat větší a delší kamiónov soupravy na dálnici. Argummentují snížením počtu souprav.
V Evropě je jednotně uzákoněná délka jízdní soupravy 18? metrů. Najednou v Čechách jako jediné zemi budou jezdit soupravy až 25 merů dlouhé. V zemi, kde i standardně dlouhé kamióny nezvládají jízdu po silnici. V zemi, kde se za poslední 4 roky zvedl počet souprav o 100%.
Precedencem se stává, že tohle řešení přinesla soukromá firma. Co když jiná (podobně známá) přijde s tím, že chce zelené majáčky?
Copak není možné aby firma s takovým objemem materiálu nevyužívala pro dopravu z A do B vlaků? Zvláště když obě města leží na kolejích?
Jak je možné že si soukromá firma upravuje mezinárodně platné normy?
Dodatek: Tak jsem slyšel že uvedená automobilka z MB dostane státní pobídku. Stát bude podporovat firmu, která dlouhodobě prosteruje? Tohle je snad výsměch všem středním firmám a začínajícím živnostníkům.
Další články autora |
Kosmetiku Mádara určitě od nás už znáte – potkat jste je mohli veletrhu FOR KIDS v Praze nebo také v nedávném v uživatelském testování, kde jsme...