- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaujala mě otázka jistého "ROCa" cituji :
OTÁZKA: Odkud se bere ta brněnská megalománie? Nejdřív nesmyslné přesuny nádraží, teď stavba stadiónu s kapacitou x-desítek tisíc, aby se měl elektorát KSČSSD kde ožrat a vyřvat... Proč více nepodporujete výstavbu volnočasové sportovní infrastruktury pro "sport pro radost" pro všechny??? Víte, namísto z mrháním peněz daňových poplatníků dotovaním byznysu převlečeného za "sport" zvaného fotbalová resp. hokejová liga pochybné kvality.
"Roko"
Brněnský primátor odpověděl:
ODPOVĚĎ: Vážený pane, mohu Vám jen doporučit studium historie. ČSSD je stranou se 130letou historií, je tedy stranou nejstarší v naší zemi, stranou, jejíž členové bojovali proti OBĚMA totalitám. To znamená, že neurážíte jenom mne, ale sociální demokraty, kteří trpěli za totality v kriminálech nebo byli nuceni k emigraci.Je evidentní, že máte jiné měřítko na projekty, které hodnotíte jako megalomanistické. Jsem přesvědčen, že naše město ať již víceúčelovou sportovní halu či výstavbu nového vlakového nádraží potřebuje. 24.03.2009 11:57
A zde začíná můj dnešní příspěvek týkajicí se přesunu nádraží a demagogie. Pan Onderka je jedním z těch politiků, kteří se dostali k funkci na radnici po posledních volbách díky slibům a dnes již víme že i slibům nedodrženým. ČSSD zareagovala na brněnské referendum o (ne)přesunu Hlavního vlakového nádraží a populisticky začala slibovat voličům, že se po volbách zasadí o to aby nádraží zůstalo v centru. Díky hlasům voličů ČSSD , SZ vznikla koalice. Ta sice chvíli po volbách dělala jako by chtěla dostát slibům, ale při nejbližším vážnějším hlasování o nádraží na zastupitelstvu se pomalu začli nově zvolení zastupitelé pomalu obracet. Jedním z těch obracečů a čeština má pěkný výraz "převlíkačů kabátů" se stal i pan Onderka - nyní již primátor města. Když se k němu přidal i náměstek Ander, který se několik let radikálně zasazoval o Nádraží v Centru, bylo dílo dokonáno. Trapná mezihra o jakési spojení starého a nového nádraží jakousi rychlodráhou byla jen kamufláží.
Nové nádraží se totiž má budovat na pláni, která je totiž zcela mimo jakékoliv dopravní a logické přepravní trasy většiny místních, ale i dojíždějících za prací do Brna. Na stavbu tohoto významu si netroufli ani komunisti a to byli jiní "kabrňáci" na radikální změny.
Tak jako toho, kdo pokládal otázku , tak ani mě nezajímá historie ČSSD a její historie. Mě zajímají současní politici a jejich demagogie a lži. Již dnes víme, že nové nádraží bude tak jako všechny nové stavby vysoce předražené, že již dnes nedosahuje technických a kapacitních norem.
Jediné co víme úplně jistě je, že ani minulí a ani současní politici neodolali betonářsko-dopravní lobby a postupně mění pláště.
Další články autora |
Krajířova, Turnov, okres Semily
16 700 Kč/měsíc