Londýn – Hamburg: Na skok s kabelkou

Někdy, když se člověk rozhodne udělat změnu ve svém životě a udělá první krok, přijdou lidé a příležitosti, které mu pomáhají udělat další kroky.

Po návratu z Indie jsem neměla zvláštní plány a poprvé v životě jsem nechala otevřené dveře všemu, co může přijít a žila v přítomnosti. Kromě toho, že jsem tvořila, psala, pracovala na svém osobním rozvoji, jsem přemýšlela, co mne ještě láká v životě zažít. Vzpomněla jsem si na svůj dávný dětský sen, alespoň jednou si vyzkoušet práci na velké zámořské lodi. Uvědomila jsem si, že teď je ta pravá doba tento sen uskutečnit. Když jsem večer sedla k počítači a začala pátrat, objevovalo se mnoho společností a nabídek. Po celém večeru plném posílání desítek CVček se ozvalo jen pár společností. Prošla jsem tedy několika pohovory online, ale zpravidla jsem byla odmítnuta kvůli mému tetování, které mám na ruce. To mě však neodradilo… „Věřím, že musí existovat společnost, které tetování nevadí.“

Po několika dnech se ozvala jedna německá společnost. Vyměnili jsme si pár emailů a spolupráce s nimi se mi zamlouvala. Pozvali mne na veletrh, který se konal začátkem února v Hamburgu.

Když člověk něco opravdu chce, najde způsob, jak toho dosáhnout!

Ačkoliv jsem na to datum již měla koupené letenky do jiné země, svou cestu jsem přebookovala tak, abych do Hamburgu jela. Téměř okamžitě a bez přemýšlení jsem si koupila letenky. V hlavě mi neleželo nic jiného než, že tuto „příležitost“ nesmím promarnit.

A tak jsem se jednoho únorového rána hezky se oblékla, stáhla vlasy, vzala kabelku, do níž jsem dala poznámkový blok a knížku, zapnula mp3 přehrávač a po několika hodinách sedala do letadla na výlet do úplně neznámého města, abych se mohla střetnout tváří v tvář s lidmi, kteří se na několik dalších měsíců stanou mou druhou rodinou. Díky mému rozhodnutí jsem měla možnost mluvit osobně přímo s ředitelkou společnosti, která mě zaměstnat, a ukázat ji tak tu nejlepší stránku své osobnosti tváří v tvář. Když jsem pak večer seděla v letadle cestou zpět do Brightonu, v mém srdci mi pulsovala obrovská energie radosti a úspěchu.

Hned ten večer jsem od této společnosti obdržela email, a po mém potvrzení i novou pracovní smlouvu a podmínky.

JEDU DÁL a jdu čelit nové životní výzvě.

Autor: Klára Markovičová | pátek 24.3.2017 13:23 | karma článku: 9,03 | přečteno: 337x

Klára Markovičová

Šneci nekoušou aneb jarní úroda je na spadnutí!

Nikdy mě nenapadlo, že si ve svých sedmadvaceti budu sázet stromy a kácet zahradu. Já – holka z města? Osud mě totiž zavedl úplně jinam, než jsem plánovala.

18.5.2018 v 16:39 | Karma: 7,20 | Přečteno: 359x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Klára Markovičová

Na cestě zapomnění i do snů... loď vždy dopluje do svého přístavu

Má cesta námořníka začala jednoho březnového rána, kdy jsem dorazila do italského přístavu a poprvé jsem vstoupila na loď, jež se na čas stala mým domovem.

25.9.2017 v 12:39 | Karma: 12,16 | Přečteno: 431x | Diskuse| Cestování

Jak se vaří sen

Při mé první plavbě Středomořím jako zaměstnanec jsem poznala mnoho zajímavých a inspirativních lidí.

25.9.2017 v 11:36 | Karma: 11,18 | Přečteno: 395x | Diskuse| Cestování

Klára Markovičová

Ztrácím pevnou půdu pod nohama… To je skvělý!!

Život vám často nabízí příležitosti a možnosti, někdy vás nemilostně postaví před moment, kdy se musíte rozhodnout a změnu akceptovat. Někdy se tato změna však může projevit jako splněné přání, a tak je na čase ho jít žít.

24.3.2017 v 12:18 | Karma: 11,82 | Přečteno: 291x | Diskuse| Cestování

Klára Markovičová

Ticho léčí… tak takhle to je!

Spoustu lidí vždy opakovalo „ohranou frázi“ - ticho léčí. Nikdy jsem přesně nerozuměla, co se tím ale myslí. Mám ale pocit, že tomu v poslední době přicházím na kloub.

6.3.2017 v 17:29 | Karma: 10,30 | Přečteno: 309x | Diskuse| Hobby

Zdravotnictví čeká kolaps, věští analýza. Chybí 3000 lůžek, péče se nadužívá

3. května 2024  11:36,  aktualizováno  12:57

V českém zdravotnictví hrozí bez přijetí potřebných opatření vyčerpání zdrojů. Systém není podle...

Na Chebsku vjel vlak do spadlého stromu a vykolejil, provoz na trati stojí

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 12:55

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek odpoledne v úseku mezi Velkým Luhem a Skalnou...

Hory jsou poprvé bez souvislého sněhu, hlásí meteorologové. Zůstaly jen zbytky

3. května 2024  12:51

Čtvrtek byl podle Českého hydrometeorologického úřadu (ČHMÚ) prvním letošním dnem, kdy nikde na...

Ukrajina může použít naše zbraně v Rusku, říká Británie. Eskalace, reaguje Kreml

3. května 2024  10:26,  aktualizováno  12:41

Ukrajina může použít britské zbraně k úderům na ruském území. Během návštěvy Kyjeva to oznámil...

Pronájem bytu 1+kk 45 m2

Jánošíkova, Liberec - Liberec XI-Růžodol I
11 000 Kč/měsíc

Miluji hudbu, tanec, zpěv, ale také cestování, životní výzvy a plnění svých cílů, zkrátka svůj život, proto momentálně žiji v cizině. Ráda píši krátké reportáže nejen ze svých cest, ale také zajímavosti ze svého života. Touto cestou se s vámi o ně ráda podělím a doufám, že vás mohou také motivovat. Když to všechno můžu zažít já, tak proč ne vy?