Hloupý T-mobile

Zase jedna povedená reklama, která dle mého názoru jde za hranice dobrého vkusu, odpovědnosti a stává se skutečně nebezpečnou! V první chvíli, když jsem "megaboard" viděl z auta, mě napadlo, že se jedná o kampaň na úplně jiné téma...

Jistě si nejedni z vás všimli, že se objevila reklama společnosti T-mobile na připojení k internetu. Na té reklamě je v levé polovině holka, které není podle mě víc jak 13 a napravo je tak stejně starý kluk.

Reklama hlásá: holčička loví kluky, chlapeček vesmírné příšery...s patřičně zarputilým výrazem.

Přesně tak, jak vypadají obě ratolesti, si představuji nemalý počet dětí, pro něž se internet stává místem, kde začíná cesta do pekla.

Sám jsem otcem dvou dětí a upřímě se bojím (budu dělat vše pro to, aby tomu tak nebylo), že jednou bude moje dcera lovit na internetu "kluky", kterým za nevinou přezdívkou může být klidně 50...

a o problémech kluků, kteří místo toho, aby lítali za míčem venku, tráví desítky hodin "lovením" v bezduchých střílečkách nemluvě.

Nechci polemizovat o tom, že internet a počítače k dnešní době patří stejně jako mobil, ale tohle je na mě prostě trohu moc.

Kdyby se jednalo o kampaň, jejímž cílem je upozornit na problematiku internetu jako nástroje pedofilů, jako místa, kde se může silně narušit osobnost dětí, tráví-li příliš mnoho času on-line střílením ve věku, kdy si jen těžko uvědomují jak nebezpečné pro jejich život může být neschopnost bavit se i jinak - zajásal bych.

Jenže takhle to není a T-mobile je "shit", který si zaslouží za takovouhle reklamu leda bojkot!

Prostě bych čekal, že marketingové oddělení takového gigantu bude mít trochu lepší vkus a hlavně bude "myslet" - byť se to může zdát v případě reklamy jako naivní požadavek.

Na celé věci je nejhorší, že dneska nekoukají na reklamu jen ti, kteří si jsou schopni uvědomit, co která věc může znamenat za rizika (od alkoholu, přes cigarety atd.). Jsou na ní nuceny koukat i samotné děti a po těch chtít uvědomění třeba v tomhle případě, je nesmírně náročná práce (rodiče jistě vědí o čem mluvím).

Přeji tedy všem rodičům, aby jejich dcery nelovily kluky na "netu", kluci vesmírný příšery a marketingovému oddělení T-mobile - lepší "ruku" při výběru reklamy (nebo agentury), protože já si po takovýhle kouscích nekoupím ani minutu vašich služeb!

O téhle reklamě a jejích autorech prostě platí: Kde blb, tam nebezpečno! (Jan Werich)

 

Autor: Sebastián Kazowski | pondělí 16.8.2010 12:00 | karma článku: 14,01 | přečteno: 1707x