- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V následujících obdobích mi byla částka upravena (zvýšena o 10 %). Jakmile jsem to zjistil, domáhal jsem se plnění podepsané smlouvy, nebo ukončení smlouvy. Předpokládám, že v prolongované smlouvě nelze měnit smluvní podmínky.
Složitě jsem se dopracoval (telefonicky) k pracovníku, který byl údajně zodpovědný za uzavřenou smlouvu. Požadoval jsem, aby pojistné činilo tolik, na jaké byla uzavřena pojistka, jinak že odstupuji od smlouvy. Ten mi sdělil, že vše je v pořádku. Domníval jsem se, že tím smlouva končí. Ale ouha, přišla mi ještě další složenka k zaplacení jakési dlužné částky, z důvodů neplnění smluvních podmínek. Výzva k zaplacení byla s výhružkou, že částku budou vymáhat soudně. Smlouvu pojišťovna ukončila k jinému datu, než které jsem požadoval.
V písemném sdělení mi pojišťovna sděluje, že trvalá sleva 10% platí pro první pojistný rok. O takové podmínce se v uzavřené smlouvě vůbec nehovoří.
Pro jistotu jsem požadovanou pokutu zaplatil a další kroky zvážím.
Nemáte podobné problémy s touto pojišťovnou?
Další články autora |
Dětská sestra a laktační poradkyně Lucia Berešová se pohybuje ve zdravotnictví již 19 let. Přestože se ke studiu střední zdravotnické školy dostala...