Pozor na divné praktiky České pojišťovny.

Před dvěma lety jsem s Českou pojišťovnou uzavřel smlouvu o pojištění domácnosti a odpovědnosti. Celé jednání proběhlo elektronickou poštou. Zaplatil jsem první splátku ročního pojištění. Byla mi předána smlouva, potvrzující uzavření smlouvy a pojistná částka, kterou budu ročně platit. V rekapitulaci je uvedena částka, kterou jsem povinen hradit.   

V následujících obdobích mi byla částka upravena (zvýšena o 10 %).  Jakmile jsem to zjistil, domáhal jsem se plnění podepsané smlouvy, nebo ukončení smlouvy.  Předpokládám, že v prolongované smlouvě nelze měnit smluvní podmínky.

Složitě jsem se dopracoval (telefonicky) k pracovníku, který byl údajně zodpovědný za uzavřenou smlouvu. Požadoval jsem, aby pojistné činilo tolik, na jaké byla uzavřena pojistka, jinak že odstupuji od smlouvy. Ten mi sdělil, že vše je v pořádku. Domníval jsem se, že tím smlouva končí. Ale ouha, přišla mi ještě další složenka k zaplacení jakési dlužné částky, z důvodů neplnění smluvních podmínek. Výzva k zaplacení byla s výhružkou, že částku budou vymáhat soudně. Smlouvu pojišťovna ukončila k jinému datu, než které jsem požadoval.

V písemném sdělení mi pojišťovna sděluje, že trvalá sleva 10% platí pro první pojistný rok. O takové podmínce se v uzavřené smlouvě vůbec nehovoří.

Pro jistotu jsem požadovanou pokutu zaplatil a další kroky zvážím.

Nemáte podobné problémy s touto pojišťovnou?

Autor: Karel Januška | sobota 17.8.2013 7:57 | karma článku: 15,42 | přečteno: 934x
  • Další články autora

Karel Januška

Úvaha staříka nad hrobem

24.8.2021 v 9:22 | Karma: 6,11

Karel Januška

Spravedlivé soudy

1.8.2021 v 5:09 | Karma: 9,94

Karel Januška

Případ Janoušek

26.7.2021 v 4:01 | Karma: 14,03

Karel Januška

Volby a naděje

16.7.2021 v 15:36 | Karma: 8,78

Karel Januška

Rozděl a panuj

24.6.2021 v 4:31 | Karma: 10,11