Ukrajino, matko všech blogů! Co nám to s tím příměřím děláš?

Vždyť jsme na mizině neboli na suchu. Kdybych vzal a statisticky zpracoval vše, co zde v tomto roce vyšlo, tak myslím, že ta ukrajinská kauza zajistila tak 70%-80% všeho čtiva zde.A to nejen, co se četnosti článků týče, ta třeba může být i o něco nižší, ale co se týče jejich čtenosti, karmy, množství diskuzních příspěvků a hlavně novotvarů nadávek.

Tak třeba včera jsem, kromě jiných nadávek obdržel i titul „chudinka“. Dost dobře jsem ale nepochopil ta kritéria, která byla použita. Obvykle to je vzrůst nebo chabý mozek, ale zde se zdálo, že chudinkou jsem proto, že nevěřím v extravagantní vynález pana Práška.

Ten, aby věc už naprosto zamlžil, vymyslel, pokud jsem to správně pochopil, že Rusové vymysleli, že si jako, ale skutečně nechají sestřelit letadlo, aby měli záminku k zásahu na Ukrajině, kterou ani náhodou nechtějí a pak se to provedlo stylem, který by zabral příliš mnoho místa.

Ale já to přece zkusím. Tak nejprve sestřelím systémem BUK chybné letadlo a pak, když si to posádka kroužící a číhající falešně ukrajinské, z pole stratující, SU-25 uvědomí, tak do toho letadla pere, jak hluchej do vrat, ze vzdálenosti až 12 km jak palubním kanónem, který má dostřel 4 km a raketkami (ano, proti raketě BUK to jsou pidiraketky, mají asi 60 kg) R-60 s dostřelem 2 km.

Ten dostřel 2km byl rozporován, ale já na něj byl upozorněn právě jedním diskutérem, protože tehdy měla bitevníky SU-25 jen Ukrajina, takže nebylo žádoucí, aby něco sestřelil, nyní však, protože se to panu Práškovi hodí do krámu, ten dostřel stoupl na šestinásobek, což je rarita. Kdyby takto stoupl dostup SU-25, dělalo by to 30 km a já bych byl za vola, kdybych to tvrdil.

Jak praví staré přísloví, co je dovoleno Bohovi, není dovoleno volovi a kdo je zde Bůh a kdo vůl určuje skupinka „nálepkářů“, jejímž duchovním vůdcem je pán Béreš. Od psychopatů přes rusofily, Kreml botky až k putinofilům.

Tito nadšenci pro neobhajitelnou „správnou věc“ a tedy Majdan mají ale malou fantazii. Tak například by, po vzoru Kreml botka mohl pro ty, co souhlasí se samostatností poloostrova Krymu používat hanlivý název polobotka.

Nebo třeba krásný výraz „kremrole“. Ten by se dal dokonce ispolzovať více způsoby. Na to ale mají Kijevmilci příliš málo fantazie. Tak třeba by to mohl být člověk, který se ke Kremlu chová sladce neboli servilně nebo také plní jeho úlohu, jeho roli.

A všimněte si, že protistrana, jejímž mottem jest Majdan=protiústavní puč celkem žádná přízviska nevymýšlí. Tedy snad kromě vrahů a teroristů vlastního národa. Samozřejmě, pokud jsou Ukrajinci ruské národnosti vůbec považováni za Ukrajince. Toť otázka.

Pokud ne pak by stálo za to, aby se Kijev poučil v nedalekém Turecku, jak to před asi sto lety naložilo s Armény. Moc se o té genocidě u nás nemluví, ale Francie na ni přijala vlastní zákon a lze říci, že v plnění tohoto úkolu Kijev asi dost zaostal.

Prostě, před sto lety se vraždění nevysílalo on-line na Internetu, takže bylo možné daleko více rozvinout tvůrčí vlastenecké síly, zatímco nyní to Kitleři musí provádět víceméně jen slovně (Tymošenková, Jaceňuk a spol.)

Mnoho se toho událo a nelze vše podchytit v jednom článku. Zajímavá byla také hysterie s humanitárním konvojem, kolem kterého bylo více povyku než zdrávo. Já jsem přitom pochopil, že slovo analogie je mnohým čtenářům neznámé.

Takže, ještě jednou, pane Milane. Každý nákladní vůz má nějakou ložnou plochu a nějakou nosnost. Nosnost znamená, jako hmotnost mohu do toho auta naložit a ložná plocha, či spíše objem definuje, jak ten náklad může být velký..

Tak vezměme dva extrémy. Vzdušné polystyrénové matrace a ocelové nosníky. Zdravý technický rozum nám napoví, že těch matrací bych mohl naložit ještě víc, protože jsou lehké. Ale nevejdou se a auto není, co se hmotnosti týče, vůbec vytížené. Vezu hlavně vzduch.

A naopak, pokud bych do auta naložil ocelové nosníky až po vrch ložného prostoru, tak to auto patrně zničím. A já jsem si vzal takový příklad. Osmitunový nákladů s objemem ložného prostoru 50m3. S tím se hezky počítá.

A spousta potravin má měrný objem 1,5m3 na tunu, takže pokud osmitunový náklaďák zcela vytížím osmi tunami zboží, zabere to zboží 12m3 a tedy přibližně čtvrtinu ložného prostoru.

A samozřejmě, podobné, i když číselně ne zcela stejné, to je u všech nosností nákladních aut. I 24 tunových kamiónů. Pokud do nich naložíme potraviny měrného objemu 1,5m3 na tunu, tak je zase dokážeme naložit tak nanejvýš do třetiny výšky.

O čem my nešťastníci teď budeme psát?

 

A abychom se vyhnuli nedorozuměním ohledně doletu rakety R-60, zde malá tabulka:

TypR-60R-60M/MK
Délka
Průměr
Rozpětí
Hmotnost
PohonTPHTPH
M=2,5M=2,5

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiří Hermánek | středa 10.9.2014 10:45 | karma článku: 22,52 | přečteno: 844x