Rady za milony s nulovou hodnotou

Jeden z produktů civilizace, který nám zaneřádil životní prostředí, jsou billboardy.Jsou všude – ve městech, na vesnicích, podél cest – a pokud možno jeden za druhým.Jsou země, které si tento hrozný „výdobytek“ do života pustily minimálně, případně vůbec. A nezdá se, že by to mělo negativní vliv na jejich životní úroveň, spíše naopak.

   Marně pátrám v paměti, kdy jsem viděla nějaký billboard, který by měl nějakou novou kladnou informační hodnotu. A samozřejmě hrozný je vliv těchto tabulí na ráz našich měst, o volné přírodě ani nemluvě.

V současné době je řada těchto reklamních ploch využívána k propagaci stran v rámci předvolebního boje. Na žádném jsem ještě neviděla informaci, která by měla nějakého voliče získat. Samozřejmě myslím voliče, který vybírá hlavou.

Vrcholem předvolební „inteligence“ jsou billboardy ČSSD. Na jednom se ptá Topolánek, jestli mu dají 5.června voliči hlas – ale on přece do europarlamentu nekandiduje! Na dalším jsou označeni pánové Topolánek, Zahradil a Bush za původce ekonomické krize...Tenhle asi vznikl po nějakém mejdanu...Další propočítává cenu za jedno slovo Zahradilovo a srovnává s eurosocialistou Roučkem, který vystoupil stokrát. Jak je vidět, není podstatný obsah, ale množství vystoupení, hlavně si udělat čárku. V Lidovém domě nevědí, že „méně je někdy více“, natož že „mluviti stříbro, mlčeti zlato“? Ideální poslanec za ČSSD by byl Fidel Castro, ten se svými několikahodinovými projevy by měl nejlepší koeficient za jedno slovo.

Jenom se ještě bude muset lídr ČSSD eurokozel Havel domluvit s Rathem, jestli bude v europarlamenu propagovat ekonomiku Stalinovu nebo Hitlerovu.

Je zbytečné komentovat další billboardy s nesmyslnými slogany, které s europarlamentem vůbec nesouvisí (zákoník práce, penzijní reforma,..).

Nikdo nenabízí nic konkrétního.Miliónové náklady na tuto kampaň jsou vyhozené peníze. Voliči by určitě uvítali, kdyby se některá strana těchto billboardů zřekla a věnovala je v rámci šetření a boje s krizí třeba na....

Zelení by si nechali pár korun na brousek a sekyru, sociální demokraté pár korun na čistírnu a ODS by mohla věnovat všechno.

Ráda bych poznala jednoho jediného člověka, který se rozhodne volit na základě těchto billboardových kampaní.

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Jana Javorková | neděle 31.5.2009 15:30 | karma článku: 25,23 | přečteno: 1505x
  • Další články autora

Jana Javorková

Když dva dělají totéž...

21.3.2012 v 7:52 | Karma: 19,16

Jana Javorková

Ano, jsem "Eurofobka"

18.2.2012 v 11:46 | Karma: 35,46

Jana Javorková

Halíkovi "Eurohujeři"

16.2.2012 v 6:59 | Karma: 43,98