Děkujeme za pochopení.
J34a60n 79P22r75a83ž80á21k
Bude mi potesenim, Zuzi. Tedy az se vzmohu na vlastni tramvaj
J93i60t67k89a 58Š96t85a24n35c62l96o38v52á
Ano, chci svést, ať to dopadne jakkoliv (s tou smůlou)!
J84a83n 34P75r80a51ž30á81k
Jitko, svést se "s"? To je lákavé, jenom si nejsem jistý, jestli by mi to prošlo u Soni
J80i38ř11í 15J43i86r38o49u76d54e45k
Inu, co se dá dělat. Pamtuju
P.S.: taky krátký dvounápravový podvozky, na kterejch se převážely koleje, i jak se koleje svářely termitem za pomoci el. oblouku, svářečky a brusky na svary, napájené z troleje(!), ATD. Holt, minulý století
J93a41n 60P39r58a18ž39á63k
Nojo, jenomže mně to připadá jako včera, Jiří
H23o66r49s67t 70A61n56t47o10n 68H46a44s44l92b57a49u52e42r
Honzo, to tvé šmejdění se vyplatilo
P82a21v86l25a 71K45o24l16á77ř79o66v51á
Pěkný mašinky, připadají mi tak nějak pohlednější než ty ultra moderní typy s naprosto nepraktickými sedačkami. Vždycky si vzpomenu na film Ene bene (Alice Nellis) - já mám teda normálně rostlý nohy, ale nedosáhnu jimi na zem, když si sednu na takovou tu plastovou sedačku v nových tramvajích a ty dřevěný pro změnu strašně kloužou.
J56a47n 18P86r12a18ž84á65k
Asi vím, co myslíš, ty úseky sedaček proti sobě, žejo? Dřevěné prý nahradily látkové, aby člověk nechytil blechy
Díky, Pavlo, hezký večer
M32a18r82i12e 92Š16í10p76k18o39v90á
Honzo, opět superblog! Díky za podívanou.
K62l65á57r59a 13T88ů94m48o39v51á
Tyhle důležité povozy ale moc často k vidění nejsou.
V22o78k38o24u39n 68V50l74a34d52i23m88i61r
Prosim, prosim vratte. Byla preci take kropici a zametaci tramvaj. A za valky take prece jezdily nakladni tramvaje, rozvazely pry dokonce i uhli nebo stehovaly nabytek. A take byly svatebni tramvaje.
J60a52n 71P12r63a73ž57á78k
Tak to budu muset zapátrat, kde bych je mohl v reálu objevit. Pokud se mi něco z toho podaří najít, rád dodám, ale nechci to kopírovat z netu.
- Počet článků 2130
- Celková karma 30,49
- Průměrná čtenost 1301x
Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.