- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude mi potesenim, Zuzi. Tedy az se vzmohu na vlastni tramvaj
Ano, chci svést, ať to dopadne jakkoliv (s tou smůlou)!
Jitko, svést se "s"? To je lákavé, jenom si nejsem jistý, jestli by mi to prošlo u Soni
Inu, co se dá dělat. Pamtuju
P.S.: taky krátký dvounápravový podvozky, na kterejch se převážely koleje, i jak se koleje svářely termitem za pomoci el. oblouku, svářečky a brusky na svary, napájené z troleje(!), ATD. Holt, minulý století
Nojo, jenomže mně to připadá jako včera, Jiří
Honzo, to tvé šmejdění se vyplatilo
Pěkný mašinky, připadají mi tak nějak pohlednější než ty ultra moderní typy s naprosto nepraktickými sedačkami. Vždycky si vzpomenu na film Ene bene (Alice Nellis) - já mám teda normálně rostlý nohy, ale nedosáhnu jimi na zem, když si sednu na takovou tu plastovou sedačku v nových tramvajích a ty dřevěný pro změnu strašně kloužou.
Asi vím, co myslíš, ty úseky sedaček proti sobě, žejo? Dřevěné prý nahradily látkové, aby člověk nechytil blechy
Díky, Pavlo, hezký večer
Honzo, opět superblog! Díky za podívanou.
Tyhle důležité povozy ale moc často k vidění nejsou.
Prosim, prosim vratte. Byla preci take kropici a zametaci tramvaj. A za valky take prece jezdily nakladni tramvaje, rozvazely pry dokonce i uhli nebo stehovaly nabytek. A take byly svatebni tramvaje.
Tak to budu muset zapátrat, kde bych je mohl v reálu objevit. Pokud se mi něco z toho podaří najít, rád dodám, ale nechci to kopírovat z netu.