Policejní Passaty: nařízeny kuso-kilometry a nejvyšší sazby pokut

Pro mnohé nebude překvapením, že vedení Policie ČR nařídilo hlídkám určitá pravidla, která maximalizují výnos z pokut. Tak trochu jsme to všichni tušili již když se pořizovala první várka těchto vozidel a považovali to za zřejmé, on ale existuje přímo interní pokyn, který tuto záměrnou a regulovanou loupež upravuje.

  

Tento interní pokyn není formálně zakotven, není tedy oficiální. Všechny policejní hlídky však mají striktní povinnost být v souladu s tímto pokynem a maximalizovat výnos z provozování policejních Passatů. Jsou tedy zcela tvrdě motivovány k brutálnímu a nesmyslnému výběru této novodobé silniční daně.

 

Uvnitř dopravní policie (minimálně na úrovni vybraných krajů - ne-li celorepublikově) platí následující regule / normy:

-          Na každých 10 km musí policejní hlídka v rychlém Passatu zaznamenat jeden přestupek (tzv. kuso-kilometry)

-          Při řešení přestupků na místě musí policejní hlídka rychlého Passatu udělit přestupci horní sazbu pokuty

-          Policejní hlídky mají směřovat k co nejkratší možné době návratnosti investice (za nákup vozidla), resp.

-          Policejní hlídky mají jednat tak, aby maximalizovali výnos z tohoto policejního nástroje.

 

Stále ještě někdo naivně věří, že jsou zde Passaty pro zvýšení bezpečnosti na našich silnicích? Opravdu zde platí heslo "pomáhat a chránit"?!

 

Autor: Jan Polanecký | pondělí 14.5.2012 12:30 | karma článku: 31,00 | přečteno: 1925x