Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Rájec

14. 5. 2012 22:17
At dělají svou práci.

Náklady, výnosy. Je to jistě zajímavý pohled. Ale v celém příspěvku mi schází rada k jízdě podle pravidel. Tím je možné se vyvarovat příspěvku na pořízení Passatů. Prostě vyžadovat od policie, aby nedávala pokuty je naivita. Ostatně, těm, kteří se nepotřebují v autě předvádět jak frajer umí jezdit, tak těm to nevadí. Právě pro lepší možnost postihu je policie koupila. Co je na tom divného? Od toho jsou placeni, aby postihovali ty, kteří nedodržují pravidla.

0 0
možnosti
GP

generál Patlay

15. 5. 2012 14:54
Re: At dělají svou práci.

Policie (a politici) si ta pravidla nastavi nebo pokrouti tak ze platit budete. Uvedomte si ze jim nejde o nejakou bezpecnost ale o to vybrat vam penezenku.

0 0
možnosti
JH

Dalibor62

14. 5. 2012 18:55
Já myslím, že jako přímý náklad na Passaty se mohou počítat

jen přímé náklady. To je ostatně self-explaining, že? A nikoli veškeré náklady na službu policistů, protože, pokud by nebyly Passaty, tak ti policisté slouží jinde, že?

A jako přímé náklady vidím: Odpisy vozů a elektroniky v něm, PHM a servis plus opravy těch vozů. Jiné náklady bych se tam započítat neodvážil a ani mzdu policistů a přímé náklady na ně, protože jinak by třeba jezdili v Octáviích nebo tvrdli u stationárního radaru a podobně.

To pak také můžeme počítat, kolik nás stojí dopadení jednoho zloděje nebo vraha a když do toho započítáme všechny náklady, včetně odpisů budov, vytápění v nich, počítačových sítí atd, atd. tak nám vyjde, že dopadení jednoho zloděje navigací vyšlo na 250.000,- (vymýšlím si)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

14. 5. 2012 15:56
Jen nevím, zda to není stejně kvalitní zpráva

jako ty kritizované v blogu "Zmlácený Petr dealerem drog?".

1 0
možnosti
LV

Konópek

14. 5. 2012 13:57
A v čem je problém?

Pokud pojedu slušně, podle předpisů - fakt netuším, proč bych musel předpisy porušovat (jedině snad s pistolí u hlavy), tak ať klidně chytaj o 106 ;-)

2 0
možnosti
P

pospisit

14. 5. 2012 21:14
Re: A v čem je problém?

třeba 103 na devadesátce pěkně za litřík

1 0
možnosti
T

tromi21

14. 5. 2012 13:20
benga také mají nové hračky

vždyť to je jednoduché, takhle vykazovat činnost a navíc je to baví

1 0
možnosti
SP

kiv

14. 5. 2012 13:08
Vrtění psem

Cca před týdnem jsem zkoušel jen tak ze cviku spočítat komplet náklady této naší KobryD1-D11 v podmínkách PČR a vyšly mi na 660-700 milionů ročně!

Jinými slovy cena těch prassatů je naprosto marginální a jen jako chytře vypuštěný klamný cíl pro Joe Normaly .. Jde prostě o podstatně vetší byznys pro všechny zúčastněné, v žádném případě však nikoli o bezpečnost. Je velmi smutný , že novinářské onuce se k této PR akci tak hujersky hlásí ...

3 0
možnosti
JH

Dalibor62

14. 5. 2012 13:15
Re: Vrtění psem

A z čeho se ty náklady skládají? Mám zcela srovnatelné auto (8 válců, 4,5 litru, 210kW) a vím, co takový motor žere. Takže dobrá, dejme tomu 15 litrů/100km (já jezdím podstatně levněji, ale nehoním piráty).  Pak samozřejmě mzda policistů, servis a údržba těch strojů a co víc? Nevím, jak bych na takovém autě natočil náklady 10 miliónů nebo vyšší ročně. To by byl opravdu celkem významný tunel, asi tak 30.000,- Kč za den. Za co by se to vyfakturovalo, jak by se to zdůvodnilo?

0 0
možnosti
MT

.MichaL

14. 5. 2012 13:05
a máte to nějak ozdrojované,

nebo Vám prostě máme slepě věřit? Tedy, osobně to považuju za celkem pravděpodobné, ale nebylo by slušností aspoň napsat něco ve smyslu "známý známého se jednou v hospodě bavil s policajtem a ten mu řekl, že.."? Mimochodem, v poslední větě je logická bota - nesmyslná buzerace řidičů může zvyšovat bezpečnost provozu, i když to není záměr:) Ale chápu, že když má policie účinnej nástroj na ty, co "jezdí bezpečně podle vlastního uvážení", tak to vyvolává spoustu negativních emocí:)

0 0
možnosti
A

Azgalor

14. 5. 2012 13:54
Re: a máte to nějak ozdrojované,

těch důkazů maté spoustu. Nějaky to, že jistý vysoce postavený příslušník PČR mi říkal, tu vytahovat nebudu (i když je pravda, ža cíle na počet přestupků existují)

Policie ten nástroj má, ale využívá ho k vlastnímu obohacení a sbírání politických bodů. Proč byly všechny passaty přiděleny dálničním oddělením, když poměr mrtvých na dálnicích a normálních silnicích je asi tak 1:50. Kdyby policie bojovala za bezpečnost, tak by logicky šla tam, kde je největší nebezpečí a ty mírnější přestupky by ignorovala, protože nemá kapacitu být všude. Když budu mít sud s vodou, který poteče na x místech, tak taky budu zachraňovat ty největší díry a nějaký prosakování budu mít v paži. Ale ono je jednodušší vykostit 5er na dálnici co jelo 150 než dokazovat a hledat nebezpečné předjíždění, nedání přednosti v jízdě atd. O tom, že sami řidiči passatu by patřili nakopat do oněch míst, za to jak jezdí, resp. jak neumí jezdit a s čím jezdí, té bezpečnosti taky nepřidají. V ruce to nemají, pneu sjetý,...

1 0
možnosti

krtecek.velky

14. 5. 2012 12:40
Pokuty

Jezdi podle předpisu a nemusí tě to vzrušovat.:-P

2 0
možnosti
JG

anfrene

14. 5. 2012 12:45
Re: Pokuty

jenze to by pak zase byl omezovan v jeho svobode rozhodovani;-D

0 0
možnosti
MF

Rhino

14. 5. 2012 12:40
Zaznamenat

jeden přestupek na 10 km je celkem pohodička, to budou mít Passati leháro. Škoda jen, že nejsou cajti vidět i jinde, kde by si mohli vydělat i na Octavie 1,6, jen na dálnici nebo tam, kde mají opravdu pohodičku. Zda mají nárok udělovat horní hranice pokut, pak nepotřebují ani interní nařízení.

0 0
možnosti
SP

kiv

14. 5. 2012 13:18
Re: Zaznamenat

Befel mohou mít jakýkoli ale slušný člověk s IQ vyšším dnešního data se s policisty zásadně zbytečně nevybavuje a veškeré finanční požadavky státu vůči své osobě řeší až v regulérním  správním řízení či u soudu.

Policista je tu přeci od zjištění a zdokumentování přestupku / tr. činu a nikoli nějakým výběrčím další daně a soudcem v jedné osobě. Stále nevycházím z údivu,  že tato elementární logika spoustě lidí uniká.

3 0
možnosti
  • Počet článků 153
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3635x
Prosazuji svobodu, kapitalismus a minimální vměšování státu do života jednotlivců. Bez politické příslušnosti.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy