Zase další pitomost v reklamě

Už ani nekoukám kdo je autorem/distributorem televizní reklamy, víceméně se na ni zaměřím z profesního hlediska, jde mi o obsah.

Fůru televizních reklam, podle mého názoru, nechávám na recipientech. Ale jedna z posledních tv reklam mne nadzdvihla, protože je věcně nesprávná. Bohužel si nevybavuji čeho se měla týkat, snad, zdá se mi, měla ukázat, že myslíme jinak, nově; tím si však nejsem jista, protože ji fakt už nechci více vidět a proto ji nemohu ověřit.

- příjemcem je chlapík, cca tak 20 let

- rodiče mají tak  maximálně do  padesáti let (nar. 1964), možná míň

- Zátopek byl na výsluní v letech 1951- 1952

- Woodstock se konal v r. 1969

Takže vzato kolem a dokola, to je blbost, rodiče museli suplovat dědečky, co se Zátopka týče, o Woodstocku jsme se v undergroudu dozvěděli o několik let později a to rodiče byli ještě ve školce.

Holt zase reklama!

 

 

 

 

 

Autor: Jana Mrázková | úterý 30.9.2014 23:08 | karma článku: 7,03 | přečteno: 901x