- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fůru televizních reklam, podle mého názoru, nechávám na recipientech. Ale jedna z posledních tv reklam mne nadzdvihla, protože je věcně nesprávná. Bohužel si nevybavuji čeho se měla týkat, snad, zdá se mi, měla ukázat, že myslíme jinak, nově; tím si však nejsem jista, protože ji fakt už nechci více vidět a proto ji nemohu ověřit.
- příjemcem je chlapík, cca tak 20 let
- rodiče mají tak maximálně do padesáti let (nar. 1964), možná míň
- Zátopek byl na výsluní v letech 1951- 1952
- Woodstock se konal v r. 1969
Takže vzato kolem a dokola, to je blbost, rodiče museli suplovat dědečky, co se Zátopka týče, o Woodstocku jsme se v undergroudu dozvěděli o několik let později a to rodiče byli ještě ve školce.
Holt zase reklama!
Další články autora |
Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha