Diskuse
Už nebudu za vola
Děkujeme za pochopení.
artea
No já jsem v šoku
Ale je fakt, že to je asi 3 dny co bylo v televizi propíráno vedení Delvity, za to jak před třemi roky nutilo prodavačky mýt salámy, párky v octové vodě a prodávat za čerstvé a pak to ještě chtělo na ty nebohé, bídně placené zaměstnance hodit, že to byla jejich iniciativa. Článek je SUPER. Doufám že Truhlářovi už zkrachovali a jestli ne tak upřímně lituji všechny jeich zákazníky.
Andrea Jamborová
Poděkování
Sice s velkým spožděním, ale přece. Děkuji všem za reakce. A abych nezůstala dlužna odpověď tak dodávám, že už to bude deset let co si "Gábinka tohle užívala" a že od té doby ušla kus cesty. Je to sice do kopce, přes kaluže, přes kameny, ale "Gábinka" má dobrou, spolehlivou obuv a tak se neleká žádných překážek.
Pepan A2
Hezké, ale totéž se děje i ve velkých supermarketech.
Jenom si vzpomeňme na loňskou aféru se zeleným masem. NIcméně, nezoufám si a pořád věřím, že poctivých obchodníků je v naší republice dost. Mějte se hezky a dík za hezké počtení.
Jiittkkaa
hezky napsané Andreo
a přeji Vám hodně štěstí při hledání nového místaGotterová
hmagda
Karma
Taky jsem znala jeden takový obchůdek. Prodávali tam "šlapanický" chléb. To se hodil chleba na zem a řádně se pošlapal, aby byl měkký...
starej_vul
:-)
.. tak sedím a sedím a sedím a přemýšlím a přemýšlím a přemýšlím kdo je nám teď vzorem ...??? A kdo že to vymyslel to pořekadlo a rybě a hlavě ...???
CHYREN
Mám chuť říct: Je to o lidech,ale není..
mám totiž dojem, že těchto "malomocných duchem", je na počet soukromníků a živnostníků nějak moc. najít zaměstnání, kde se organizuje pro zisk, nikoliv pro mindráky majitele firmičky, podniku je opravdu umění. Nezávidím vám..vůbec ne. Hodně štěstí, budete ho moc potřebovat.
m. l.
Re: Mám chuť říct: Je to o lidech,ale není..
Je to o lidech. Naštěstí není těžké takovéto firmy či živnostníky rozpoznat a vyhnout se jim. Trochu horší je, když není vyhnutí, třeba když se takhle zvrhne nějaký úřad...
kvikavec
priklad
Priklad konverzace s moji (stale jeste) nadrizenou: "Kdy probehl posledni kontakt se zakaznikem?" "V pulce dubna." "Od te doby ne?" "Ne." "Proč?" "Protoze tam mají zedníky, přestavujou celé pracoviště, tak jsem se dohodli, že si zavoláme v červenci, když už snad stavba bude hotová." "Snad?? Co znamená snad? Jak je projekt časován?" "Na konci července by mělo být hotovo, ale u stavby se nikdy neví." "Tyto časové nepřesnosti odmítám. Jste povinna mít přesné informace." (ode mě žádná reakce) "Takže vy jste se o ten projekt od půlky dubna nezajímala?" "Jak říkám, staví se tam." "Takže do zápisu dáme: Paní mgr.Č. se nezajímá o projekt v místě XY." No a protože to je jen výsek z dvouhodinové konverzace na této úrovni a takto to probíhá již neuvěřitelné 4 roky, dala jsem výpověď.
Jarcho
V malých obchodech se děje nejvíc svinstva
a maloobchodníci jsou největší zloději a šejdíři.
Ve velkém obchodě s hodně zaměstnanci je vždy šance, že lumpárny vyjdou najevo, protože některá ze zaměstnankyň se nepohodne se šéfovou a udá ji. V malém obchodě si ale jdou všichni na ruku a lum párny se málokdy provalí.
Ať žijí hypermarkety!
- Počet článků 84
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3051x