- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na serveru iDNES.cz jsme v úterý spustili hlasování o Největší šmejd - výrobek, který nestojí za nic. Pište nám, čtenáři, foťte největší propadáky, které jste si koupili, uděláme předvýběr a nakonec vy sami budete v anketě hlasovat, který výrobek je ten "nej", napsali jsme před dvěma dny. Přidali jsme adresu propadak@idnes.cz, přizvali Sdružení obrany spotřebitelů, výzvu umístili i do naší sesterské MF DNES a čekali.
Ve středu v půl páté ráno ale neuvěřitelnou shodou náhod tato myšlenka doputovala až do redakce Novinek, konkrétně k Tomáši Holému. Vzdálenost mezi redakcemi původní myšlenku lehce obrousila a k Tomáši se dostala nikoli v podobě Největšího šmejdu, ale Nejméně užitečného výrobku. Ostatní parametry ale k mé velké radosti zůstaly zachovány. Podařilo se udržet i strukturu článku - nejprve konkrétní případ, co může být "nej" výrobkem, výzva k zasílání tipů společně s fotografií a nakonec popis průběhu hlasování - redakce udělá předvýběr, čtenáři vyberou vítěze.
I Tomáše napadlo zřídit pro hlasování speciální adresu. Mám z toho velkou radost. V době, kdy neexistovaly mobilní telefony, se prý lidé pomocí telepatie dokázali dorozumět. I některé africké kmeny to prý pořád umí. Ať jdou k čertu všechny studie, které neustále poukazují na to, jak se městský člověk vzdaluje přírodě a jak nám ochabují smysly. Telepatie funguje. Tomáš Holý je jasným důkazem.
ekonomická redakce iDNES.cz
Další články autora |
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...