- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se vám to někdy stalo, že si v obchodě vyhlédnete nějaké zboží za cenu, která je vám sympatická a vložíte ho do košíku. Pak přijedete s plným košíkem k pokladně a nastane píp šou. Během které se plní účtenka, kterou pak zaplatíte. A co uděláte pak? Poděkujete, strčíte účtenku do kapsy a jedete s vozíkem pryč? Chyba. Mezi položkami se může objevit potvůrka s úplně jinou cenou, než za kterou byla do košíku vybrána. A světe div se, zpravidla je cena na účtence vyšší, někdy podstatně.
Já to dělám tak, že se průběžně dívám na display pokladny a hned protestuji, ovšem to se dá aplikovat, pokud nejsem na nákupu sám, protože pak se mi hromadí zboží za pokladnou a ostatní nakupující brblají, že mi to moc dlouho trvá a že nestihnou slevy v jiném obchodě.
Pokud se taková nedobrota na účtence objeví, je dobré nenechat si to líbit. Buď můžeme dražší zboží odmítnout a nebo se přihlásit o rozdíl v ceně. Záleží, zda o to zboží opravdu stojíme a zda máme čas se chvíli dohadovat na informacích.
V každém případě se vyplatí účtenku pokaždé zkontrolovat. Někdy to mohou být koruny, jindy stovky, ale v celkovém měřítku takhle přicházíme o miliony.
Petr Hroch Binder
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!