- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do banky chodím minimálně. Částečně proto, že nemusím a částečně se mi nechce. Zde shledávám internetové bankovnictví velmi povedenou aplikací. Samozřejmě do chvíle, než mi ho někdo zneužije. Tentokrát mi v rozmezí tří týdnů několikrát volal sličný hlas zástupkyně mé bankovní poradkyně. A lákal mne na pobočku, že je prý nutná aktualizace mého podpisového vzoru. Pokaždé jsem odrazil útok s tím, že nemám čas. Nakonec zavolala samotná poradkyně a to už bylo jiné kafe. Prostě jsem podlehl a schůzku si smluvil.
Ve smluvený čas jsem byl na pobočce, která je nesmyslně daleko od mého bydliště. To je způsobeno přestěhováním pracoviště. Tedy mi cesta do banky trvala zhruba hodinu. Ještě, že tam nemusím každý týden. Poradkyně už tam byla a vrhla se na mne. Začaly otázky typu hlavní předmět podnikání, kolik jsem měl v loňském roce obrat, zda nemám půjčky a podobně. Když jsem se ohradil, že po mně chtěli pouze aktualizaci podpisu, oznámila mi, že bez zodpovězení těchto otázek nemůže podpis otevřít.
Po dalších minutách výslechu jsme se dostali k podpisu. Šlo o přiřazení mého stávajícího vzoru k jinému účtu. Nechápal jsem to a oba papíry, které mi poradkyně podala, jsem podepsal. Během čtení jsem zjistil, že tam mají špatnou adresu a také špatný email. Bylo třeba vytisknout a podepsat dalších osm papírů.
Nakonec mi poradkyně nabídla ještě nadstavbové pojištění platební karty a další služby, které jsem nechtěl, vložila mi štos papírů do desek a zeptala se, zda pro mne ještě může něco udělat. Končí mi platnost platební karty a tak jsem ji chtěl rovnou vyměnit. Prý tam bude až za měsíc. Musím tedy na pobočku ještě jednou. Dneska mi volal jiný sličný hlas z banky. Prý, jestli jsem spokojený se svojí bankovní poradkyní a kdy jsem byl v bance naposledy. Ještě, že mám kurz asertivity z MHD.
Petr Hroch Binder, poutník Hroch
Další články autora |
Svazácká, Ostrava - Zábřeh
2 195 000 Kč