Podle skutků poznáte je - co znamená inzerce ODS

V médiích se objevila inzerce ODS - jejich agenda 2014. Musím říct, že mě to obrovsky zklamalo. Znamená to, že ODS pořád jede ve starých kolejích a šance na změnu je pro nás opravdu minimální. A že tu změnu všichni potřebujeme! Potřebujeme silnou politickou stranu, která se zastane svobodomyslných lidí a bude bránit poslední kousíčky svobody před plížívě se rozrůstajícím socialismem.

Co tedy ta inzerce znamená? 

1. ODS si pořád myslí, že ji spasí marketing. Nějaká zázračná inzerce, nějaká vymakaná volební kampaň, více letáků, více inzerátů. Marketing je důležitý, ale není všespasitelný. Na výsledek voleb má prakticky minimální vliv - na to existuje spousta statistik, čísel, analýz. Přesto pořád ODS investuje velké peníze tam, kde jí to nic nepřinese. O čem to svědčí? Nejvíce o špatném hospodaření. Utrácí se za něco, co nefunguje. A je jedno, jestli inzerci prosazuje někdo, kdo tomu nerozumí nebo prostě hoši neví, co by měli dělat. To není dobrá vizitka pro stranu, která ma ambice řídit stát.

2. ODS přestala chápat, že činy jsou důležitější než slova. Slov jsme se už všichni nabažili a politická inzerce vlastně nikoho nezajímá. Takových slibů už tady bylo. Proč by to teď mělo být jiné? Lidé teď potřebují akci - něco konkrétního, co bude důkazem toho, že to ODS se svou politikou myslí vážně. Co dělají představitelé ODS ve státní i obecné správě pro snižování veřejných dluhů? Jak se snaží prosazovat menší stát? Jak bojují proti zvyšující se administrativě? Tohle bych si možná přečetla - to by mě zajímalo. Ale jsou mi servírována zase jen hesla a proklamace.

3. Inzerce neobsahuje žádné emoce - je nudná a nezajímavá - nikoho ničím neupoutá. Je vidět, že lidé v ODS, kteří o inzerci rozhodují, tomu moc nerozumí. A to se skoro děsím toho, jací profesionálové jsou v jiných oborech - poslanci, senátoři, ministři. Tam tomu taky ti lidi nerozumí? 

Milá ODS - je mi líto, že se prezentujete tak okatě hloupě. Možná si to všimne jen pár lidí z oboru, ale ten laický zbytek národa si to nevšimne vůbec a ta pitomá inzerce na ně nebude mít žádný vliv. Srdce mi krvácí nad těmi zbytečně vyhozenými financemi. Asi bylo třeba uklidnit některé členy, aby měli pocit, že se něco děje... 

Milá ODS - víte, inzerce už skoro nefunguje - nikomu. Lidi nejsou hloupí a vyžadují důvěryhodné informace, které mají hlavu a patu. A nositelem těchto informací mají být důvěryhodné postavy nebo firmy. Znáte to heslo - kdo chce zapálit, musí sám hořet. Ano, to jsou ty vize. Pokud to není jen marketing a jsou to skutečné vize, tak si ani nemusíte platit drahou inzerci.

Milá ODS - teď bych se opravdu soustředila na hledání důvěryhodných lidí zevnitř ODS, kterí se mohou pochlubit nějakými činy. Ty bych asi vystrkovala dopředu. Nějaké starosty, kteří se nezadlužují nebo nějak bojují s korupcí či se zvyšující se administrativou. To jsou ty zbraně, které ODS ještě pořád zbývají, ale zatím je nepoužívá. Určitě je v ODS spousta šikovných a poctivých podnikatelů - ty bych oslovila a ukazovala bych jejich příběhy a lákala bych do ODS další takové... To by mohlo zabrat:-)

To by ovšem mohlo ohrozit stávající papaláše, takže si nedělám iluze, že se do něčeho takového ODS pustí. Nejspíš můžeme čekat další "marketingové" neefektivní akce. No jo, kdo chce kam, pomozme mu tam:-)

Autor: Eva Hrindová | úterý 2.4.2013 11:48 | karma článku: 17,66 | přečteno: 667x
  • Další články autora

Eva Hrindová

Všude samý Babiš

1.2.2017 v 15:53 | Karma: 11,87

Eva Hrindová

Fíkové listy v politice

27.8.2016 v 16:45 | Karma: 32,05