Diskuse
Nebuďme zdrženliví až hloupí!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H43o58r89s37t 81A33n24t19o43n 21H34a30s80l48b16a43u88e59r
ASpoň ses u stolu, Martine, nenudil
M96a19r98i62e 53Š26í63p25k81o49v61á
Myslím, že stačí, když je člověk asertivní, a ví, co má jak být. Pak hned není třeba používat silných slov, jako mrcha či potvora:-))
M19a82r89t15i87n 54H60a56t26a63l94a
Ano. Ale třeba já a asertivita se obcházíme velkým obloukem.
P50a68v74e63l 92B53a58r19t17o24k
Na můj vkus zbytečně mnoho slov, ale s celkovým vyzněním souhlasím.
M72a47r67i36e 52Š80í14p73k72o65v51á
Pravda. Pan Hatala je takový "Mozart blogu":-D
R73a57d34i37m 43K24a91l93a55s
Submisivnímu muži patrně takový druhá rázné ženy vyhovuje a pod tíhou splašeného poklopce pak toleruje vše a nechal by se sebou i zametat.
Každý by měl být schopen udržet si vlastní důstojnost, neuchylovat se k účelovým lžím, nepřehánět a nechovat se jako doma v obýváků, nachází-li se ve veřejném prostoru, tj. v restauraci. Třeba ostatním návštěvníkům výběr hudby i její dynamika vyhovovala.
Není zapotřebí se před kýmkoliv pinožit a snažit se vyhovět vkusu všech. Zákazník si může svobodně vybrat a je jeho právem příště podobný podnik nenavštívit. Teprve následně si majitel může udělat analýzu a styl, kterým restauraci vede, upravit či změnit.
Ostatně každá restaurace by měla být něčím charakteristická - osobitá, průměr nebývá pro návštěvníky příliš atraktivní. A ten, kdo se snaží zavděčit všem, musí do průměru nutně zapadnout. O tom, že se personál chová k hostům slušně, ale vůbec nediskutuji a ostatně ani autor sám nic takového nezmiňuje.
- Počet článků 632
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1552x
Elektronické knihy k recenzím mi na požádání laskavě poskytují www. palmknihy.cz, za což jim děkuji.
Moje čtvrtá knížka "Čekání na gól" je k mání na: www.kniznieshop.cz.
neviditelny text