Na poště je blaze čím dál tím víc.

Chodím na poštu poměrně často a čas od času se mi potvrzuje má teorie, že kdesi na ústředí velice agilní a zbytečný člověk sedí (i se to rýmuje).

S různými časovými odstupy se na poště objevují všelijaká podivná zpestření, která patrně komusi zvyšují body za agilitu a kdosi tomuto aktivistovi nadřízený je dokonce patrně oceňuje.

Před časem někdo vymyslel, že lístky určující pořadí a okénko, k němuž se zákazník s přáním dostaví, budou ještě po skončení této funkce druhotně využity. U každého okénka byl plechový box se dvěma otvory-DOBRÝ a ŠPATNÝ, takže každý lístkem ohodnotil přístup pracovnice na přepážce a tím dostal do ruky bič na ni.

Naprosto zbytečná kravina, kterou ovšem někdo musel vyhodnocovat a jistě také vyplňovat do jakéhosi programu statistiky pro vrchnost, která konečně po pár měsících pochopila co je to za nesmysl a hodnocení zrušila.

Jenže-kolik je v republice poboček a přepážek na nich? Na každou se musel pořídit box a polepit jej příslušnými samolepkami s návodem a šipkami. Jistě také proběhlo náležité školení pracovnic a odděleně vedoucích pracovnic (mluvím o ženách proto, že muži jsou zde výjimkou).

Když jsem se na účel ptal dam na přepážce, tak se vyjadřovaly o tomto výmyslu značně nelichotivě, protože měly povinnost dokonce každého zákazníka osobně o udělení hodnocení požádat…jak ponižující.

Podobně stupidní inovace se na přepážkách České pošty, po nějakém čase, objevují stále.

Posledním hitem je módní víceúčelová šála pro horké dny.

Žlutá šála s logem České pošty uvázaná kolem krku a povinně zastrčená pod límec stejnokrojové košile vyrábí na krku slušnou izolační vrstvu, kterou by autor toho nápadu určitě nosit nechtěl.

U nás na poště (nevím, jak moc jinde ano) není klimatizace, takže slečny a paní se ještě o něco víc musejí potit a navíc-o slušivosti se rozhodně mluvit nedá.

Kolik takových hnusných šál muselo být ušito a za kolik peněz?  Je skutečně potřeba investovat do toho, aby se děvčata v tom hicu trochu ohřála?

O mentální úrovni vynálezce tohoto vylepšení ústroje dostatečně vypovídá už skutečnost, že módní výstřelek byl zaveden v těchto parných dnech a ne v zimě.

Kdyby vrchnost aspoň trochu myslela na ty holky za přepážkami, tak by jim koupila u číňanů za pár kaček radši ventilátory-na ně by mohli to logo nalepit taky a místo trápení by zaměstnancům trochu prospěli.

Jenže vrchnost v kterémkoli odvětví života je na světě především proto, aby sbírala, body a ty musí páni manažeři vydojit z poddaných.

Ne-nejsem nikterak osobně angažován a nikdo z mých blízkých ani přátel na poště nepracuje. Jen tam prostě chodím a vidím ty neskutečné stupidity, které tam dámy musejí kromě své práce dělat.

Musejí mít svého vynálezce moc rády.

Jak říkal pan Werich:

KDE BLBEC, TAM NEBEZPEČNO.

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Petr Hahn | středa 25.7.2012 8:00 | karma článku: 22,37 | přečteno: 1300x
  • Další články autora

Petr Hahn

Inaugurační blivajz.

8.3.2018 v 20:58 | Karma: 27,99

Petr Hahn

Voloďa volá Milošovi

26.2.2018 v 12:23 | Karma: 24,69

Petr Hahn

Mstivost a podlost opět NA HRAD!

27.1.2018 v 19:15 | Karma: 31,30