- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S různými časovými odstupy se na poště objevují všelijaká podivná zpestření, která patrně komusi zvyšují body za agilitu a kdosi tomuto aktivistovi nadřízený je dokonce patrně oceňuje.
Před časem někdo vymyslel, že lístky určující pořadí a okénko, k němuž se zákazník s přáním dostaví, budou ještě po skončení této funkce druhotně využity. U každého okénka byl plechový box se dvěma otvory-DOBRÝ a ŠPATNÝ, takže každý lístkem ohodnotil přístup pracovnice na přepážce a tím dostal do ruky bič na ni.
Naprosto zbytečná kravina, kterou ovšem někdo musel vyhodnocovat a jistě také vyplňovat do jakéhosi programu statistiky pro vrchnost, která konečně po pár měsících pochopila co je to za nesmysl a hodnocení zrušila.
Jenže-kolik je v republice poboček a přepážek na nich? Na každou se musel pořídit box a polepit jej příslušnými samolepkami s návodem a šipkami. Jistě také proběhlo náležité školení pracovnic a odděleně vedoucích pracovnic (mluvím o ženách proto, že muži jsou zde výjimkou).
Když jsem se na účel ptal dam na přepážce, tak se vyjadřovaly o tomto výmyslu značně nelichotivě, protože měly povinnost dokonce každého zákazníka osobně o udělení hodnocení požádat…jak ponižující.
Podobně stupidní inovace se na přepážkách České pošty, po nějakém čase, objevují stále.
Posledním hitem je módní víceúčelová šála pro horké dny.
Žlutá šála s logem České pošty uvázaná kolem krku a povinně zastrčená pod límec stejnokrojové košile vyrábí na krku slušnou izolační vrstvu, kterou by autor toho nápadu určitě nosit nechtěl.
U nás na poště (nevím, jak moc jinde ano) není klimatizace, takže slečny a paní se ještě o něco víc musejí potit a navíc-o slušivosti se rozhodně mluvit nedá.
Kolik takových hnusných šál muselo být ušito a za kolik peněz? Je skutečně potřeba investovat do toho, aby se děvčata v tom hicu trochu ohřála?
O mentální úrovni vynálezce tohoto vylepšení ústroje dostatečně vypovídá už skutečnost, že módní výstřelek byl zaveden v těchto parných dnech a ne v zimě.
Kdyby vrchnost aspoň trochu myslela na ty holky za přepážkami, tak by jim koupila u číňanů za pár kaček radši ventilátory-na ně by mohli to logo nalepit taky a místo trápení by zaměstnancům trochu prospěli.
Jenže vrchnost v kterémkoli odvětví života je na světě především proto, aby sbírala, body a ty musí páni manažeři vydojit z poddaných.
Ne-nejsem nikterak osobně angažován a nikdo z mých blízkých ani přátel na poště nepracuje. Jen tam prostě chodím a vidím ty neskutečné stupidity, které tam dámy musejí kromě své práce dělat.
Musejí mít svého vynálezce moc rády.
Jak říkal pan Werich:
KDE BLBEC, TAM NEBEZPEČNO.
Další články autora |
Už jste slyšeli o nové pokračovací mléčné výživě BEBA SUPREMEpro 2 určené dětem od ukončeného 6. měsíce? Nyní můžete tuto nejdokonalejší recepturu...