Hjondé…to zní lépe?

Automobilka Hyunday se za poslední roky poměrně polepšila v kvalitě a díky dobrým cenám je konkurenceschopná poměrně vydatně.   Jen je podivné, že si nechá kazit image novou reklamní kampaní, kde se její produkty najednou jmenují Hjondé.

Nevím, ve kterém jazyce by slovo hyunday mohlo znít tímto způsobem, ale i kdyby takový byl, tak v českém prostředí toto (zřejmě no, originální, úžasné a oslnivé) slovo zní divně.

Mně osobně zní nechutně, a když ho slyším, vzbuzuje ve mně představu něčeho patlavého, hnědého, teplého, páchnoucího…a to fekální humor fakt není vůbec moje parketa.

Možná je to jen můj nepříjemný pocit, ale i kdybych měl někdy nápad koupit si Hyunday a pak by mi někdo chtěl skrze televizní obrazovku prodat Hjondé, rozhodně by mne to víc odradilo, než utvrdilo v rozhodnutí.

Ne, že by kvůli mně automobilka zkrachovala-stejně bych si koupil jen jedno auto, ale …je to pohled a pocit zákazníka-byť potenciálního.

Podle mne je tato rozbředlá výslovnost toho slova zkrátka šlápnutím do …..

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Petr Hahn | pátek 10.2.2012 8:00 | karma článku: 21,51 | přečteno: 1254x
  • Další články autora

Petr Hahn

Inaugurační blivajz.

8.3.2018 v 20:58 | Karma: 27,99

Petr Hahn

Voloďa volá Milošovi

26.2.2018 v 12:23 | Karma: 24,69

Petr Hahn

Mstivost a podlost opět NA HRAD!

27.1.2018 v 19:15 | Karma: 31,30