Moje stížnost na chování prodavačky v jednom z hypermarketů ..

Rozhodla jsem se, že jsem už " dost stará" na to, nechávat na sobě zkoušet co unesu, nebo co si nechám líbit a napsala jsem stížnost, na kterou reagoval ředitel pobočky.  

 

 

Dobrý den,
bohužel jde o stížnost, ne o pochvalu,.. jak píšete na svých stránkách "Napište nám ".
Včera jsem nakupovala v jedné z vašich poboček a protože mi po zbytek dne zkazilo náladu chování vaší zaměstnankyně na přepážce informací, rozhodla jsem se sdělit vám tuto nemilou skutečnost.

Po obdržení samolepek s kartičkou a po sdělení paní pokladní, že na informacích obdržím za nákup(cca 1700Kč) DVD, jsme se synem ověšeni taškami došli k okénku, kde jsem s pozdravem položila nálepky a kartičku, abych si odložila tašky. Paní z informací se na mě ihned obořila slovy, cituji : " a ty nálepky si myslíte, že za vás bude nalepovat kdo...asi já ne ? " s tónem přesně odpovídajícím, který si k této nepříjemně znějící větě umíte jistě představit. Přestože jsem dospělá žena, jednala tato paní se mnou jako bych byla takzvaně "hej nebo počkej", což se mě velice dotklo.

 Musím tedy říci popravdě, že jsem nedokázala reagovat okamžitě a navíc paní ani nečekala na moji reakci a se slovy směřovanými k blonďaté kolegyni sedíci u PC , řekla něco ve smyslu, ať se tato o mě postará,  "až si nalepim TY známky "a odešla cosi přepočítávat.

To že mi nikdo neodpověděl ani na pozdrav, nebudu ani komentovat.

V rámci své práce denně jednám s lidmi telefonicky i osobně, dodavateli, zaměstnanci , ale s takovýmto arogantním jednáním jsem se opravdu dlouho nesetkala.
Možná proto, že mám já sama pozitivní přístup k lidem a svou práci mám ráda. Proto si myslím, že i vás by mělo zajímat jak vaši zaměstnanci mají možná rádi svou práci nebo lidi obecně. Pokud se obecně neumí k lidem chovat slušně, neměli by s lidmi pracovat. Obzvláště s těmi, kteří očividně utrácejí pro jejich zaměstnavatele nemalé peníze, když si s nasbíranými body za nákup - utracené peníze- jdou  pro odměnu.
Celý, i když možná z vašeho pohledu drobný incident, má ten efekt, že se mi do vaší ani jiné pobočky vůbec nechce už vstupovat.
S pozdravem
Olga Gusmanová

Odpověď:


Dobrý den, paní Gusmanová.
Dostala se mi do pošty Vaše stížnost, dovolte mi zareagovat.
V první řade se velice omlouvám za přístup zaměstnankyně. Takové chování na mé pobočce opravdu nestrpím, incident budu řešit s hlavní pokladní a vyvodím důsledky. Ani předvánoční tlaky a stresy a ani přechod na nový systém  (zcela nové systémy, procesy, pokladny, počítače a s tím spojené nároky a tlaky na zaměstnance) není důvodem k tomu, aby si zákazník od nás odnesl takový nepříjemný zážitek.
Ještě jednou se Vám chci omluvit a popřát Vám v nastávajících dnech a týdnech pohodové a příjemné nákupy třeba na naší prodejně.
 

 






S pozdravem
 
M. B.
ředitel hypermarketu
 
( text upraven s ohledem na neuveřejnění konkrétního místa, díky zaslané omluvě )

 

 

Autor: Olga Gusmanová | pondělí 29.12.2014 14:34 | karma článku: 21,73 | přečteno: 3804x
  • Další články autora

Olga Gusmanová

Jak jsem sázela fíkovník…

6.4.2024 v 11:50 | Karma: 20,49

Olga Gusmanová

Když uvízneš za oceánem..

2.6.2021 v 21:38 | Karma: 23,73

Olga Gusmanová

Noční můra Mariky Gombitové

3.12.2017 v 22:56 | Karma: 28,08