- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by zajímalo, jaký dostali ti lidi honorář, že se snížili k tomu se takhle pitvořit? Já bych to tedy se skřípajícíma zubama udělal minimálně za půl mega, spíš za víc. A za 5 mega bych se jim tam i svlíknul, nechal polít asfaltem a vyválel v peří :D :D :D
ale po shlédnutí videa myslím, že to přesně odpovídá cílové skupině, o kterou ten nábytkový diskont usiluje
opravdu ta česká není ani lepší ani roztomilejší než ta rakouská, tam ta holka co to zpívá aspon tak netahá za uši a drží tempo. Ta česká tahá za uši jakože hodne moooc :)
mně minulý týden říkal, že to chápe jako reklamu na svou praxi, protože ta slečna z klipu, kterou jste i Vy použil jako doplnění blogu, je v souhrnu snůškou chorob, kterými se zabývá - problém na hlasivkách, logopedická vada a zřejmě i problém se sluchem (minimálně hudebním)
Ani u reklam, které se mi líbí si většinou nepamatuji na co jsou. Pokud mi nějaká reklama dokáže vnutit i název výrobku nebo firmy, tak si dávám pozor, abych od ní nic nekoupil. Např. Když je mi zboží povědomé a nevím odkud, tak ho raději nekoupím, protože bych ho mohl znát jen z reklamy a reklama je pro mne synonymum pro mizerné zboží.
ale u této woloviny rovnou přepínám jinam ... nesnáším to a ani jsem doteď netušila na co je. ... a do stodůlek kvůli lacinější židli se fakt nepotáhnu
ehm, uklepl jsem se... Stejnou melodii používá Möbel Lutz i v Rakousku, tedy doma. Akorát chybí finále spotu, které ho dělá zajímavým a je vlastně takovým symbolem jejich tamních reklam - znuděný a otrávený mužský hlas prohlásí "Ich find´es super"
jestli má polovina národa absolutní hudební hluch jako vy, podrž kleště. Ta reklama je příšerná, falešně nazpívaná, a nedává navíc smysl. O prodávaném zboží nikde zmínka, či daném řetězci nemluvě. Ten reklamní mág, co tohle stvořil, jestli tohle bude číst, by měl svou branži opustit a to velmi rychle. nic tak nepovedeného jsem dlouho nevidělaa notovat si to falešné nic? To snad ani nejde.
reklama má mít vtip, šmrnc, ukázat zboží, či smysl toho co prodává, za příklad uvedu řetězec Ikea a stopařku s nákladem nábytku na autě, ta je nejen vtipná, ale zaujme ne svou blbostí, ale jako celek. Zapamatovatelná je daleko líp, než ženská falešně zpívající a koktající o ničem na velké židli, kde ji ani není vidět.
ale obdivuju ty, co dokázali odrecitovat/odzpívat ty rychlé pasáže