- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdysi jsem sledoval jakýsi pořad, kde vystupoval moderátor a lékař a dnes (snad) hlavně majitel kliniky estetické medicíny Roman Šmucler. Někdo jej nějak zpovídal a on náhle prohlásil:
"Celá tahle společnost je pedofilní. Všichni chtějí, aby jejich obličeje vypadaly jako dětské tvářičky..!"
Tak nějak jsem o tom trochu šokován přemýšlel, až mi došlo: safra, vždyť on má vlastně pravdu!
Všichni chceme zastavit čas!
A všichni chceme, abychom vypadali hezky a mladě.
A totéž, jako SAMOZŘEJMOST, předpokládáme u osob vystupujcích a objevujících se na na veřejnosti.
Jenže, vážení, každá krása něco stojí.
Stačí se podívat na specialisty, které má Šmuclerova klinika: tým dermatologů, stomatologů, dentálních hygieniků, kosmetiček, patří sem plastický chirurg, stylista, fyzioterapeut, lymfoterapeut, cévní chirurg, ORL, gynekolovogé...
Aniž bych chtěl propagovat zrovna tuto kliniku, jen tím ukazuji jaké množství specialistů se stará o IMAGE těch, kteří to potřebují nebo kteří to chtějí.
Chcete malý výčet toho, co nabízí taková klinika?
A to je jen to základní!
A teď si vezměte, že všichni chtějí krásné politiky, moderátory, umělce...
Veřejné osobnosti se vezou na vlně nutnosti pěstovat si image. Tím fyzickým to začíná.
Ale patří sem i duševní, intelektuální ale i fyzické dovednosti. Čili jen v takovém laickém rychlo výčtu, co mne jako první napadlo:
No a pak samozřejmě vyladění té vnější schránky:
A s tím např. spojené stravování, dietologové atd. atp.
Je to "obyčejný" show business.
Kdysi mne to překvapilo, když jsem shlédl pracovní video jedné korejské pop skupiny. Byo to z jejich začátků, kdy producent poté, co je angažoval, vydal jasný pokyn: chcete-li uspět u fanynek a fandů - musíte vypadat! A následoval tvrdý drill v posilovnách, spolupráce s psychology, práce na image atd atd. Ano, jedině to byl klíč k úspěchu, protože skvělý zpěv a talent byly "samozřejmostí"!
(Kdo máte pozorovací talent, můžete si jejich rozdílný vizuál porovnat v korejské verzi a japonské verzi stejné písničky.)
Vzpomeňte si na "obyčejné" volby amerického prezidenta... Možná si to neuvědomujete, ale právě za jejich vystupováním stály týmy specialistů... včetně vizuálu a image.
Ano, jsou samozřejmě výjimky. Výjimky, které na to "kašlou" nebo si to mohou dovolit: díky své výrazné osobnosti a nebo výraznému významu. Ale nebojte se, ani oni na to zcela nekašlou, jen se tím tolik nevystavují na odiv. Porovnat si můžete našeho aktuálního prezidenta s jeho předchůdcem, který šel např. na operaci očních víček (tzv. blefaroplastiku), jestli si pamatujete.
Nikdo už si neuvědomuje, že krása něco stojí - a nejen krása, ale i "ošklivost" - zkrátka, někdo vám musí (po)radit, jak vypadat, když jste ve styku s veřejností.
Takže vážení:
Všichni se teď zláznili kvůli "mizerným" 26 tisícům € prezidenta Macrona. Jak média - a pro česká je to pěkné bulvární sousto: Blesk, iDnes, Novinky, iHned... - tak i ostatní, např. blogeři. U běžného blogera by to člověk pochopil, ale u těch, kteří se tváří jako odborní specialisté, do jejichž oboru působnosti patří i image, mne to poněkud překvapuje.
Protože, je mi líto, s výjimkou Adams Family, se na kreatury nikdo dívat nebude.
P.S.: Nepochybuji o tom, že se inteligence řady diskutujících projeví... Na druhou stranu nejsem bulvární sketa, abych sem dával např. foto osobností se zdeformovanými obličeji, s neúspěšnými zákroky botoxem apod. To si najděte sami. Udělá vám to bezpochyby dobře, stejně jako bulváru útok na ty, po nichž sami chtějí, aby "vypadali".
P.P.S.: Původní název tohoto blogu zněl: "Uprděné zájmy uprděných lidí... Macron má vizážistu za 26 000€ čtvrtletně" - omlouvám se všem, kterým tato změna názvu vadí. Ale upravený název mi přijde "atraktivnější", pardon bulvárnější a bude jistě lépe vyhovovat vkusu určitých lidí.
Další články autora |
Jiřího z Poděbrad, Hranice - Hranice I-Město, okres Přerov
4 580 000 Kč